Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kesä yllätti jonkun tahon. Ei minua, joka olen - paitsi odottanut sitä enemmän kuin kuuta nousevaa, niin myös maininnut kesän tulemisesta tammikuussa ja helmikuussa sekä maaliskuussa, näiden lisäksi myös huhti- ja toukokuussa. Ja kaiketi olen kaikista tärkein ja kriittisin, jotta kesää ei minulle haluta antaa. Tuloluokasta huolimatta. Tai juuri sen takia.

Saan varmaan kohta sydänkohtauksen ihan siksi, koska ei ole leppoisaa, ei.
Sä varmaan oot lukenu Tolkienia joskus? Samankaltaista proosaa ja rakennetta havaitsen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kynsivallin tulehdus nosti kuumeen. Ihan kuin ei muutenkin lämmintä piisaisi.

20240528_172202.jpg


Hyvänä puolena sai kouluhomman tehtyä.
 
moottorisoiduissa kulkuneuvvoissa sitten taas toisinpäin, Minulla mesessäkin etessä kolmekiloa ilmaa kummissa, etellisellä omistajalla oli 1,9
oli kyllä pehmeä kyyti hänen paineilla, mutta minä haen rullaavutta ja mahtollisimman pientä kulumaa: maximaalisen miellyttävyyden kustannuksella
Nopeamminhan ne liian isoilla paineilla loppuun kuluu, kun kulutetaan vain keskeltä. Miellyttävyyden lisäksi uhraat samalla myös maksimaalisen pidon.
 
Jestas mikä mopokuume. Vaihdetaan välittömiä palveluksia noin kymmeneen harrasteyksikköön, saa olla iljettäviäkin.

Päivän positiiviset, nurmikko mintissä, kuntoilua harkittu sekä kaverille haettu uusi mopedi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom