vokot
asiallista keskustelua, Onely
kun laittaa lähemmäs 2 bar
eikö ole kamalat ajaa?
4,5" sliksitkin kun muuttuvat kamaliksi jos painetta yli 1,5
1,5 tai vähä alle niin VoiVeljet on miellyttävä kyyti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kun laittaa lähemmäs 2 bar
Joo, varmaan siinä 1,5 paikkeilla paras kovalle alustalle.eikö ole kamalat ajaa?
sliksitkin kun muuttuvat kamaliksi jos painetta yli 1,5
1,5 tai vähä alle niin VoiVeljet on miellyttävä kyyti
Hiekkalaatikko on makuuhuoneessa, jonka yhteydessä olevassa vaatehuoneessa sekä sängyn alla Aino oleilee. Ostin vieläpä samankaltaisen koppavessan, mitä esyllä on. Jostain syystä sitä ei nyt vain ole käytetty
Laitoin nyt lisäksi tavallisen pesuvadin parvekkeelle. Harmi kun en tajunnut ottaa vähän parvekekakkaa ja siirtää sitä hiekkalaatikkoon! Pitää tehdä noin, jos/kun väärässä paikassa olevaa tavaraa vielä ilmaantuu.
Olenkin aina ollut sitä mieltä, että tyystin väärään maahan olen syntynyt ja tarpeeksi tyhmä varsinkin nuorempana, että en täältä villinä ja vapaana tajunnut poiskaan lähteä. Toki vieläkään myöhäistä, mutta uupeloa on rahallisesta omaisuudesta ja/tai uskalluksesta.Itse olen ihan mielelläni kuumuutta karussa toimistolla
passskapuhettaen haaveile mistään
eli: en haaveile
Haaveilen verhoista, pöytäliinasta, seinien maalaamisesta (tai muusta vastaavasta päivityksestä) sekä Birkenstockeista.
Ei raaski!No ensin shoppaamaan ja sitten seiniä sutimaan!
Vielä olis portaat maalattavana + jotain pientä, sitten on kaikki maalattu uuestaan. Tai no kotiteatteria ei, mutta muuten.seinien maalaamisesta
Lissulla meni taas höpötysvaihde silmään.
Oispa kaljaaReferaatti:
Vatuttaa olla köyhä
Vatuttaa ihmiset
Ainahan ne paperit voi kirjottaa, en päätä siitä meneekö läpi!Vielä olis portaat maalattavana + jotain pientä, sitten on kaikki maalattu uuestaan. Tai no kotiteatteria ei, mutta muuten.
e: sen verran alkanu tuo remontti kolottamaan paikkoja, että voisit eläkepaperit kirjoittaa