Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eikö ole kamalat ajaa?

sliksitkin kun muuttuvat kamaliksi jos painetta yli 1,5

1,5 tai vähä alle niin VoiVeljet on miellyttävä kyyti
Joo, varmaan siinä 1,5 paikkeilla paras kovalle alustalle.
 
olen vähän renkaassa kun renkaassa, polkupyörässä, sitä mieltä henkilökohtaisissa valinnoissa että mieluummin vähän liian vähän kun vähänkään liian paljon

moottorisoiduissa kulkuneuvvoissa sitten taas toisinpäin, Minulla mesessäkin etessä kolmekiloa ilmaa kummissa, etellisellä omistajalla oli 1,9
oli kyllä pehmeä kyyti hänen paineilla, mutta minä haen rullaavutta ja mahtollisimman pientä kulumaa: maximaalisen miellyttävyyden kustannuksella
 
Hiekkalaatikko on makuuhuoneessa, jonka yhteydessä olevassa vaatehuoneessa sekä sängyn alla Aino oleilee. Ostin vieläpä samankaltaisen koppavessan, mitä esyllä on. Jostain syystä sitä ei nyt vain ole käytetty 🤷‍♀️
Laitoin nyt lisäksi tavallisen pesuvadin parvekkeelle. Harmi kun en tajunnut ottaa vähän parvekekakkaa ja siirtää sitä hiekkalaatikkoon! Pitää tehdä noin, jos/kun väärässä paikassa olevaa tavaraa vielä ilmaantuu.

Käväse jossain vaiheessa, kun Aino on näkö-/kuuloetäisyydellä siellä sängyn alla, ohimennen vähän kuoputtamassa lapiolla sitä hiekkaa, niin hän kuulee sen hiekan.
Ehkä sitten hiffaa, että tuossahan se vessa onkin.
 
Itse olen ihan mielelläni kuumuutta karussa toimistolla
Olenkin aina ollut sitä mieltä, että tyystin väärään maahan olen syntynyt ja tarpeeksi tyhmä varsinkin nuorempana, että en täältä villinä ja vapaana tajunnut poiskaan lähteä. Toki vieläkään myöhäistä, mutta uupeloa on rahallisesta omaisuudesta ja/tai uskalluksesta.
 
siinä ei kauaa vastausta tarvinnut miettiä #hyvä
 
Sutimisesta tuli mieleen että maalasin tänään siilin.

Kattelin samalla että vuodet ulkotiloissa ovat vaatineet veronsa, laho on alkanut jäytää. Ehkä se vielä pari vuotta menee pihan koristeena.

Olisi hieno projekti tehdä ihan metallista autenttinen siili, mutta vaatisi vähän konepajakalustoa kun aletaan 20mm levyä taivuttamaan ja poraamaan.
 
Kesä yllätti jonkun tahon. Ei minua, joka olen - paitsi odottanut sitä enemmän kuin kuuta nousevaa, niin myös maininnut kesän tulemisesta tammikuussa ja helmikuussa sekä maaliskuussa, näiden lisäksi myös huhti- ja toukokuussa. Ja kaiketi olen kaikista tärkein ja kriittisin, jotta kesää ei minulle haluta antaa. Tuloluokasta huolimatta. Tai juuri sen takia.

Saan varmaan kohta sydänkohtauksen ihan siksi, koska ei ole leppoisaa, ei.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom