Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Leveys on kuitenkin 2,35", ehkä erilainen kuvio (isompaa nappulaa) jos metsäpainotus.
Paljon tuota rengastusta miettinyt itsekin, pitää nyt kerätä kokemusta ensin noilla jokapaikan renkailla ja katsoa sitten.
Leveydestä mieleen.
Itse vaihdoin fättiksen Orbean Laufeyhun todettuani, että tuolla 29" x 2.60" pääsee oikein hyvin myös lumella vs 26"x4".
Ilmiselväähän on, että nopeus kasvoi eikä tarvitse "kihnuttaa" kilpikonnavauhtia rullaavuuden parantumisen johdosta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vuonolle lupaillaan viikon päähän päivällä +7 ja yöllä +3.

Hehe.

#telttamajoitus

Joutuukohan pitkät kalsarit ottamaan mukaan...
Huomenna kai kotimaassakin saman vuorokauden sisään sekä hellettä että pakkasta. On tämä vänkä maa.

Mutta kyllä jättäsin silti tykit kotiin jos on hyvät makuupussit ja -alustat.
 
Tämä olisi sopinut paremmin -kake-n tyyliin.
 

Liitteet

  • Resizer_17168828406871.jpg
    Resizer_17168828406871.jpg
    156,7 KB · Katsottu: 55
Ja vitut. Aina lappiin matkatessa pipo, villapaita ja merinokerrasto mukaan vaikka sääennuste näyttäisi hellettä. Jäämeren läheisyydessä en ole koskaan kantanut niitä turhaan.
Jäsen J oli aikeissa nukkua riippumatossa, mutta tuli toisiin aatoksiin kun kerroin että sähkötolpat ja valaisinpylväät on ainoat paikat joihin sen saa ripustettua noilla leveysasteilla.

Mutta joo, vähän joka keliin kannattaa tuolla varautua.
 
Ja vitut. Aina lappiin matkatessa pipo, villapaita ja merinokerrasto mukaan vaikka sääennuste näyttäisi hellettä. Jäämeren läheisyydessä en ole koskaan kantanut niitä turhaan.
Merinoa mulla on kyllä nytkin päällä, bokserit ja joku tämmönen aluspaidan tapanen ohut. Ihan loistava vaate joka keliin, mutta varsinki helteellä boksereina. Munat kiittää.
 
Näissä lämmöllä hellivissä kauniin aurinkoisissa kesäkeleissä on se huonopuoli, että ei töiden teko kyllä kauheesti kiinnostele, varsinkaan tämä perinteinen koneen edessä konttorilla homehtuminen.
 
joo, kyllä se on tänäänkin polkupyöräilemässä käytävä

eilenkään ei plajon tulut kotioloissa norkoiltua

saavuin työmaalta neljän jälkn->söin ja join->ennen viittä olin jo polkupyörän satulassa ja kotiin saavuin jälleen 21 jälkn ->suihkuttelu, syönti ja juonti ja maatappano
 
tänäaamuna työmaalle polkeminen oli kyllä lähes hikistä puuhaa, meinasi olla jalat vielä väsyksissä

mutta tätä vartenhan sitä on koko talvi reenattu, jaksaa nauttia Suvesta
 
Olen ollut hieman huolissani, kun Ainon masu ei ole toiminut. Nyt olikin iloinen ylläri odottamassa, kun palasin pyörälenksulta: 💩 parvekkeen tuolilla 🤣

Hieman mietityttää, missä pisut on. Hiekkalaatikossa nimittäin ei ole käyty. Toivottavasti kissiraukka toipuu pian muuton aiheuttamasta järkytyksestä 💛

Tietääkö hän missä laatikko on? Jos on ihan tuliterä laatikko, niin ei välttämättä haista vielä sitä niin tarkoin ja ehkä ei rohkene etsiä.
Auttaisiko jos kiikuttaa laatikon partsille, kun siellä hän käy jo? :unsure:
Tai jonnekin siihen matkan varrelle mistä menee ruokakupille silloin kun et ole kotona?
 
Tietääkö hän missä laatikko on? Jos on ihan tuliterä laatikko, niin ei välttämättä haista vielä sitä niin tarkoin ja ehkä ei rohkene etsiä.
Auttaisiko jos kiikuttaa laatikon partsille, kun siellä hän käy jo? :unsure:
Tai jonnekin siihen matkan varrelle mistä menee ruokakupille silloin kun et ole kotona?

Hiekkalaatikko on makuuhuoneessa, jonka yhteydessä olevassa vaatehuoneessa sekä sängyn alla Aino oleilee. Ostin vieläpä samankaltaisen koppavessan, mitä esyllä on. Jostain syystä sitä ei nyt vain ole käytetty 🤷‍♀️
Laitoin nyt lisäksi tavallisen pesuvadin parvekkeelle. Harmi kun en tajunnut ottaa vähän parvekekakkaa ja siirtää sitä hiekkalaatikkoon! Pitää tehdä noin, jos/kun väärässä paikassa olevaa tavaraa vielä ilmaantuu.
 
Leveydestä mieleen.
Itse vaihdoin fättiksen Orbean Laufeyhun todettuani, että tuolla 29" x 2.60" pääsee oikein hyvin myös lumella vs 26"x4".
Ilmiselväähän on, että nopeus kasvoi eikä tarvitse "kihnuttaa" kilpikonnavauhtia rullaavuuden parantumisen johdosta.
Mulla läskissä kesäkumit 4,8" (nastat 4,4") - yllättävän hyvinhän ne rullaa, kun laittaa lähemmäs 2 bar.

Renkaissahan on muuten samassakin koossa järkyttävän suuria eroja rullaavuudessa. Olisi kiva, jos olisi joku stardardoitu arvo sen ilmoittamiseen.

Ratapyörässä 28mm kapeat sliksit ja pyörä painaa alle 10 kiloa, niin aika keposeen kulkee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom