Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onko noissa polttomoottorilaitteissa joku ajastin, että ne on ihan pakko ruopaista käyntiin aina aamulla ihan viimeistään 07.00? Että esimerkiksi kahdeksalta tai jopa yhdeksältä ei vain ole mahdollista?

Masa/Sylvero!

Feediini osui jonkun toisen tohtorin video jossa kehui keltaista pitaijaa (dragonfruit) luonnon omaksi laksatiiviksi! Tulit heti mieleeni ummetuksesta kuten Toyota miehet hiacesta.

Sopisi sinun ruokarajoitteisiinkin kokeilla ja tietysti raportoida!

ethän sinä kykene rentoutua, kuten en Minäkään, ellei mopedi ole lukkojen takana

Minulla se aina pl. kaupan tai huolto-aseman tai jäätelökioskitöttörön viereen hetkellisesti parkkeerattuna

kotioloissakin, se, taivasalla onely kun sitä pestään&puunataan

muuten aina lukittujen ovien takana suojassa mm. äärinmäisen maalipintaa polttavalta auringolta&kaikelta ällöttävältä ilmassa leijjailevasta pölystä ja sonnasta!

äärinmäisen maalipintaa polttavalta auringolta&kaikelta ällöttävältä ilmassa leijjailevasta pölystä ja sonnasta!
Mulla oli aina tämmönen kun eijjollut tallia. Ja silloin kun oli (iso parkkihalli) niin oli siltikkin, koska siellä sitä pölyä vasta olikin.

homepage_hayabusa.jpg

e: ja nytku on talli niin eijjole pyörää

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
kuka on keksiny pölyn?

aiva turha keksintö!

täytellinen itiootti ollut

Pölyhän on kivaa. Se antaa syyn siivota usein. Siivoaminen on hauskaa!

Minä pyyhin lattiat lastalla joka päivä - joskus kaksi kertaa päivässä, koska pölyä, kissankarvaa ja hiekkaa löytyy aina saaliiksi.
Sitten kun imuroi pari kertaa viikossa, niin putsaan kaikki tasot.

Pöly on täällä ilahduttamassa sinua.

Tarkemmin ajatellen aika kyseenalainen järjestely sekin.

todella!

sielähän nyt saa aivan rauhassa tehdä ilkivaltaisuuksia jos haluaa, kukaan ei näje

ainakin ydinkeskustan parkkihallit ovat #paikkakunnalla nuorison ryypiskely&narkkauspaikkoja, vartijoita ei kinosta sielä saavat rauhassa riehua

ovat kuulemma välillä kaamean sottaisi kun siivoajakaan ei käy sielä kovin usein

Jätkät kohtelee moottoripyöriä kuin kipeää pillua. Ei noin, kovaa ajoa vain ilman sääliä. Käyttöesineitä.

ja mieti, älä mieti

Heeseeke on ostamassa kalliimman mopedin mitä Minun asuinhuoneistoni(rivitalokaksio) maksaa täälä maaseudulla

Suositut

Back
Ylös Bottom