Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2,5h pk pyöräilyä. Nyt sit saa varmaan korkata @Sylverö?

Minua on jostain kumman syystä alkanut kalvaa sellainen hento epäilys, että tämänlaatuisia korkkaamisia tapahtuu pöyristyttävän usein ilman, että mitään lupia on edes kyselty 🤔 Säätiedotusta katsellen veikkaan, että ilmiö tulee myös jatkumaan.

Yksi hämppis havaittu partsilla, mutta se ei ollut se sama iljettävän iso kauhistus. Ehkä tämä pienempi on kovempi vittuilemaan ja se olisi ajanut kammotuksen pois! Eihän sumossakaan isoin aina voita.
 
ainakaan Minun ei tarvi kysyä lupaa mihinkään: keneltäkään

elämmä vielä vapaassa Isänmaassa

katsotaan sitten, kun tilanne on eri, niitä lupia
 
FB_IMG_1716348498895.jpg
 
"En taida ostaa kesäkukkia - en minä kuitenkaan ehdi kastella niitä. Riittävästi kastelemista jo olemassa olevissa monivuotisissa ja ostan kuitenkin ne pari ruusua ja pikkupuut. Joo. Kukkii nekin."

"Älä osta kesäkukkia. Älä osta kesäkukkia.. Älä ost..."


jp83fDx.png




XTt0vf6.png


Istutushommia tulossa.
Ja ne mitä menin hakemaan on ruusuja lukuunottamatta vielä ostamatta... :X3:
 
Tästä herää kysymys, kuinka ihmisellä määritetään takajalka?

Ala kaatumaan eteenpäin. Automaagisesti kroppa valitsee aina saman koiven millä ottaa vastaan, se toinen on sitten takajalka.

Jos ei ota kumpikaan jalka vastaan niin sitten on joissain vikaa ja nenään sattuu.
 
No takajalka on keskijalan (tai keskijalan paikan) takana ja etujalka edessä. #daa
Eli ihmisellä siis on käytännössä neljä jalkaa, jos vasen on joka toisella askelella etu- ja joka toisella takajalka, sama tietysti oikean jalan kanssa. Vai onko niitä sit kuitenkin kuusi, jos jalat rinnakkain seisoen on kolme keskijalkaa. Ei oo ollu helppoo tää anatomia koskaan
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom