Sniffari
Äitisi valinta
Helvetisti kapiaisia oli kaupassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2,5h pk pyöräilyä. Nyt sit saa varmaan korkata @Sylverö?
Tätä olin kanssa itse tulossa sanomaan. Kuitenkin "maailman kuuluisin koira"Rip-ketju on varmaan tarkoitettu enemmänkin ihmisjulkkiksille, niin laitetaan tänne:
Doge-meemin koira on kuollut
Dogesta syntyi 2010-luvun netti-ilmiö, joka äänestettiin vuosikymmenen meemiksi.yle.fi
:(
Söin tässä maalailun, seinien, lomassa myös pari palaa tuollaista. Kaksi neljäsosan palaa. #lihavaolokatso liitettä 264040
Kesän ensimmäinen raparperimansikkapiirakka. Keitin myös raparperimehua - kun sitä lurauttaa vichyn joukkoon, niin saa raikkaan hellejuoman.
Tästä herää kysymys, kuinka ihmisellä määritetään takajalka?
Eli ihmisellä siis on käytännössä neljä jalkaa, jos vasen on joka toisella askelella etu- ja joka toisella takajalka, sama tietysti oikean jalan kanssa. Vai onko niitä sit kuitenkin kuusi, jos jalat rinnakkain seisoen on kolme keskijalkaa. Ei oo ollu helppoo tää anatomia koskaanNo takajalka on keskijalan (tai keskijalan paikan) takana ja etujalka edessä. #daa
Mulla olikin yliopistossa arvosana "Erintomaiset Tiedot" anatomiasta.Ei oo ollu helppoo tää anatomia koskaan
Meilläkin on usein keskiviikkoisin.Helvetisti kapiaisia oli kaupassa.
Harva koira tosiaan saa nimiinsä meemikryptokolikkoa, jota itse Elon Musk fanittaa.Tätä olin kanssa itse tulossa sanomaan. Kuitenkin "maailman kuuluisin koira"
Meilläkin on usein keskiviikkoisin.