vokot
asiallista keskustelua, Onely
kesäpäivä kauneimmillaan
NAISia saisi olla enemmän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kesäpäivä kauneimmillaan
NAISia saisi olla enemmän
Doge-meemin koira on kuollut 18 vuoden iässä.
Netissä Kabosu-niminen koira ehti olla julkkis lähes koko elämänsä, jo 14 vuoden ajan.
Shiba inu -rotuinen Kabosu sairasti leukemiaa sekä maksasairautta. Se on kuollut tänään perjantaina.
– Se menehtyi rauhallisesti nukkuessaan sylissäni, omistaja Atsuko Sato kirjoittaa blogissaan.
Apropoo. Siili pitäisi tässä joku päivä huoltomaalata.Pihakoriste 6/6
Ajaton ja jokaisen pihaan sopiva. Huokuu jylhää estetiikkaa, teollista muotoilua sekä käytännöllinen. Parin tuollaisen väliin voi ripustaa esimerkiksi riippumaton
Mä laitoin Jeesushameen päälle. Kohta torille tarkastamaan ruokatarjonta. Perjantaivapaat tekee hyvää mielenterveydelle.
Aika ikävä etujalan vamma.
Poppiksella taitaa olla sellainen. Kun hän pukeutuu siihen niin punaniska toteaa "Oh Sweet Jesus!"En ole ihan varma, millainen on Jeesushame.
Mä otin niitä monta ja osasin tanssii
Oikein arvattu.Peikonlehti.
Ihan arvaus tämä.
No takajalka on keskijalan (tai keskijalan paikan) takana ja etujalka edessä. #daaTästä herää kysymys, kuinka ihmisellä määritetään takajalka?
Minäki mietin, että sanooko pitäjä vai katsoja "jeesus kristus"...?En ole ihan varma, millainen on Jeesushame.
Vanhukset ja kukkahatut pääsee tapaamaan Jeesusta hameen nähtyään?Minäki mietin, että sanooko pitäjä vai katsoja "jeesus kristus"...?
Tästä kuvasta tuli toisaalta mieleen, et onkohan yhdessäkään rälläkässä terä/kipinäsuojaa paikallaan, ainakaan semmoisessa pajassa jossa sitä työkseen käytetään? Muutaman kerran olen kahvan tavannut, mutta yleensä sekin heivattu mäelle.katso liitettä 264033
Eilen tätä sivuttiin vähäc. On vaan niin todellisuudesta irrallaan monasti se porras, jonka ei ole tarvinnut suorittaa eläissään. Tuohan on hieno, aikaa säästävä innovaatio.