Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kukas tota Goforea alkoi ostamaan.
No ei väliä. Hyvä että nousee.

Miten olis seuraava putoava puukko? BMY 22 lopun huipuista -50%. Kuukaudessa -15% nousumarkkinassa. Osinko 5,8%. 2025 pe jonkun mukaan 6,1. What could go wrong? :rolleyes: No varmaan tuo ennuste tietty.. Lääkintäsektorilla kovat ajat.
IMG_0381.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitten asiaan, mitä raati laittaisi -73 kadettiin koneeksi ja laatikoksi? Kriteereinä ainakin lähes maksimaalinen katsastusmiehen hyväksymä tehontuotto ja mahdollisimman vähän rälläköintiä.
B-ompun X20SE, eli siis se 8-venttiilinen versio. Vapaasti pyörivä kone, joten ei haittaa mahdolliset remmin katkeamiset. Hommaa kokonaisen ja toimivan elinluovuttajan, josta saa kaikki sähköjä myöten.
 
Minä olen joskus semmoiset tainnut nähdäkkin

ei tule ikinä meikämustalaisen jalassa näkymään senmoisia!
 
kesäilta &seinäJoe kauneimmillaan


katso liitettä 264018

:eek:

Lehti puussa, vihreää heinää, kukkia, wtf. Varmaan viimevuotinen kuva, muuta selitystä ei ole.

Luontokuva_1.png


Tämmöseen voi tarvittaessa laittaa mukana kulkevat ylimääräiset härpäkkeet:
Luontokuva_2.png


On siellä jo lehtisilmuja, ihan varmasti on.
Luontokuva_3.png


Just nyt ei sada lunta eikä räntää.
Luontokuva_4.png
 
Ennen raittiusseuran heräämistä ja koiranaamareita. Jos sitä kuitenkin aloittaisi kahvilla.
 

Liitteet

  • Resizer_17165185695741.jpg
    Resizer_17165185695741.jpg
    307,8 KB · Katsottu: 67
Tyylipoliisit huom!

Huomenna smart casual - pitääkö laittaa kenkään nahkat? Vai eikös nää ok?

IMG-9605.jpg
Minultahan ei mitään kysytty, mutta riippuu varmaan tilaisuudesta, kukaanhan ei oikeasti tiedä mitä smart casual tarkottaa. En edes omista tuollaista takkia. Mutta minä laittaisin tummemmat (vähemmän kuluneen näköiset) varmarinhousut ja puhtaat valkoiset nahkatennarit.
 
Solis tänään terassin rakennusta. Eijjaksa enää muistaa monesko terassi mahtaa olla jota olen ollunna tekemässä, mutta selkä palanee auringossa tälläkin kertaa.

Ensin tietysti kahvia.
 
Mulle on ilmestynyt LinkedIn-tili enkä sitä mielestäni ite oo tehny. Mikähän juttu? Onko Google luonu noita kun on hyväksyny jotkut päivitetyt käyttöehdot tms?
 
Lehti puussa, vihreää heinää, kukkia, wtf. Varmaan viimevuotinen kuva, muuta selitystä ei ole.

ei ollut, sitäpaitsi, varustukseni oli: lyhyetpaskat, t-paita, kyrpä

kevyestä varustuksesta huolimatta hikoilin kuin Mies, aurinkoterassillakin istuin koko välitankkauksen ajan pensaan varjossa, silti oli miellyttävän lämmin kesätuuli
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom