Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saattas tuollainen kaunispoika saada reilusti huomiota samalta sukupuolelta, jos laittaisi vähän reilummin parfyymia.Tulee kyllä kiusallisia tilanteita kun ei käytä. Hajusteeton roll on kainaloon. Testo ja feromonit leijuu kehosta ympäristöön ja naiset isolla ikähaarukalla ihan kuumana. Tulee pitkiä katseita, lähestymisiä, yhtymiseen ehdotuksia. Nämä varmaan sais vältettyä parfyymin lutraamisella.
Tulee kyllä kiusallisia tilanteita kun ei käytä. Hajusteeton roll on kainaloon. Testo ja feromonit leijuu kehosta ympäristöön ja naiset isolla ikähaarukalla ihan kuumana. Tulee pitkiä katseita, lähestymisiä, yhtymiseen ehdotuksia. Nämä varmaan sais vältettyä parfyymin lutraamisella.
Kaverille tais joku homppeli polkaista joskus baaritiskillä, että "mä imen susta öljyt pihalle" tjsp. Saatto olla joku ihan klassinen tiskillä iskemistilanne.Saattas tuollainen kaunispoika saada reilusti huomiota samalta sukupuolelta, jos laittaisi vähän reilummin parfyymia.
Kaverille tais joku homppeli polkaista joskus baaritiskillä, että "mä imen susta öljyt pihalle" tjsp. Saatto olla joku ihan klassinen tiskillä iskemistilanne.
Mutta joutu ettimään jonkun muun kohteen, kun frendi ei oo vielä(kään) ruvennu omia maaleja tekemään.
En tiedä mistä sain inspiksen, mutta tulipa tuossa muuten kirjoiteltua tortellinitason lyriikat yhdelle bändille.
View: https://www.youtube.com/watch?v=3Hu79UreXRQ
Saattas tuollainen kaunispoika saada reilusti huomiota samalta sukupuolelta, jos laittaisi vähän reilummin parfyymia.
Aina, herrat, kohtuudella!Minulla olisi mainita heti useampikin hajuste joita käyttämällä naaraat ei lähesty
pitäähän miehellä asiallinen puku olla.
Alaselkään voi aina luottaa. Lisäksi kaulan kalkkunaheltan alku on edelleen tallella, vaikka olen jo useampana iltana taputellut alueelle kallista anti ageing -voidetta - en ymmärrä ollenkaan kuinka tämä on mahdollista. Ulkona kävellessä ennätin sentään hienosti jännittää lantionpohjan lihakset ennen räkäistä aivastusta - olisi muuten varmasti lirahtanut vähän pöksyyn, koska selkeästi oli pissihätä.
Keskusta-asioinnin perusteella voin todeta, että suomalainen kesäpukeutumiskausi on alkanut.