Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Puku päällä ja windsor-solmu kaulassa keskimäärin joka kuukausi. Pelkkä kulmapaita ja pikkutakki huomattavasti useammin. Online-kokousten spesiaalivarustus shortsit ja kulmapaita, jos vähän muodollisempi tilaisuus.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee kyllä kiusallisia tilanteita kun ei käytä. Hajusteeton roll on kainaloon. Testo ja feromonit leijuu kehosta ympäristöön ja naiset isolla ikähaarukalla ihan kuumana. Tulee pitkiä katseita, lähestymisiä, yhtymiseen ehdotuksia. Nämä varmaan sais vältettyä parfyymin lutraamisella.
Saattas tuollainen kaunispoika saada reilusti huomiota samalta sukupuolelta, jos laittaisi vähän reilummin parfyymia.
 
Tulee kyllä kiusallisia tilanteita kun ei käytä. Hajusteeton roll on kainaloon. Testo ja feromonit leijuu kehosta ympäristöön ja naiset isolla ikähaarukalla ihan kuumana. Tulee pitkiä katseita, lähestymisiä, yhtymiseen ehdotuksia. Nämä varmaan sais vältettyä parfyymin lutraamisella.

Minulla olisi mainita heti useampikin hajuste joita käyttämällä naaraat ei lähesty
 
Saattas tuollainen kaunispoika saada reilusti huomiota samalta sukupuolelta, jos laittaisi vähän reilummin parfyymia.
Kaverille tais joku homppeli polkaista joskus baaritiskillä, että "mä imen susta öljyt pihalle" tjsp. Saatto olla joku ihan klassinen tiskillä iskemistilanne.

Mutta joutu ettimään jonkun muun kohteen, kun frendi ei oo vielä(kään) ruvennu omia maaleja tekemään.
 
Kaverille tais joku homppeli polkaista joskus baaritiskillä, että "mä imen susta öljyt pihalle" tjsp. Saatto olla joku ihan klassinen tiskillä iskemistilanne.

Mutta joutu ettimään jonkun muun kohteen, kun frendi ei oo vielä(kään) ruvennu omia maaleja tekemään.

Olin parikymppisenä baarimikkona suositussa yökerhossa. Lähesty kyllä homoja siellä. Aika usein oli niin että tuli mies ja nainen samaan aikaan kilpailemaan kumpi saa. Oli normaali äitisuhde lapsena niin ei musta hinttiä tullut. Nainen sai aina pampusta.
 
En tiedä mistä sain inspiksen, mutta tulipa tuossa muuten kirjoiteltua tortellinitason lyriikat yhdelle bändille.

View: https://www.youtube.com/watch?v=3Hu79UreXRQ


tortellinijpg.jpg


:eek:




Laitetaanpas hieman rauhallisempaa iskelmämurinaa tähän väliin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=YkTMxRhQN5k
 
Viimeksi muokattu:
Alaselkään voi aina luottaa. Lisäksi kaulan kalkkunaheltan alku on edelleen tallella, vaikka olen jo useampana iltana taputellut alueelle kallista anti ageing -voidetta - en ymmärrä ollenkaan kuinka tämä on mahdollista. Ulkona kävellessä ennätin sentään hienosti jännittää lantionpohjan lihakset ennen räkäistä aivastusta - olisi muuten varmasti lirahtanut vähän pöksyyn, koska selkeästi oli pissihätä.
 
Viimeisen sadan vuoden aikana karhu on tappanut Suomessa yhden ihmisen.

Edeltävän kymmenen vuoden aikana 17 ihmistä on kuollut koiran tekemän hyökkäyksen seurauksena.

Toki koiria on hurjasti enemmän kuin karhuja, mutta silti. Minusta tuo luku on ällistyttävä.
 
Back
Ylös Bottom