Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10/14Tunnistatko kipot ja kupit? Jos saat tästä testistä vähintään 12/14, tunnet keittiön kaapit kuin omat taskusi
Erotatko Iittalan Arabiasta? Testaa ja saat tietää, miten hyvin suomalaisten suosimat astiat ovat muistissawww.is.fi
11/14
Ja kivellä on.+9,8 °C
Tuntuu kuin +9°
Ei sada lunta.
Tunnistatko kipot ja kupit? Jos saat tästä testistä vähintään 12/14, tunnet keittiön kaapit kuin omat taskusi
Erotatko Iittalan Arabiasta? Testaa ja saat tietää, miten hyvin suomalaisten suosimat astiat ovat muistissawww.is.fi
Tunnistatko kipot ja kupit? Jos saat tästä testistä vähintään 12/14, tunnet keittiön kaapit kuin omat taskusi
11/14
Äkkiä arvioituna, ilman tarkistuslaskentaa noin 15 hupparia ja noin 10 farmarinhousuparia (pitkät pultut) - made in japan.Noin 8 kpl per.
3/14Tunnistatko kipot ja kupit? Jos saat tästä testistä vähintään 12/14, tunnet keittiön kaapit kuin omat taskusi
11/14
Kysytäänpä vielä kerran parviälyltä mielipidettä omaan tilanteeseen. Tämän jälkeen en enää aiheesta tähän ketjuun kirjoita.Pakko avautua jonnekin niin kirjoitetaan sitten tänne. Pääsisi edes hetkeksi pois oman pään sisältä. Nyt alkaa ajatukset olemaan aika sekaisin ja syviin vesiin uppoaa mies tällä hetkellä.
Tilanne siis se, että olin eräässä kohtuu isossa firmassa monta vuotta eri tehtävissä töissä. Viihdyin ihan hyvin, kunnes sitten edellisessä pestissä ajauduin pomon silmätikuksi. Kyseessä aikamoinen "persoona" ja en sitten hänen kyykyttämistä kestänyt ja irtisanoin itseni ilman uutta työtä odottamassa. Alkoin vaan jotenkin pää hajoamaan tuohon ihmiseen niin pahasti. Löysin pian uuden työn, mutta nykyinen duuni on aika paljon epämieluisampaa. Olen myös nyt pienessä firmassa ja todennäköisyys saada kenkää on suurempi.
Kaduttaa suoraan sanottuna aivan helvetisti ja antaisin mitä vaan, että pääsisin takaisin. Tuo päätös oli aika impulsiivinen, vaikka tiesin että rahatilanteen vuoksi oli mahdollista tuo ratkaisu tehdä. Silti hävettää todella paljon, että tuli tuollainen teko tehtyä. Tavallaan menetin kasvoni tuossa tilanteessa, ja nyt vaivaa ikuinen luovuttaja-leima otsassa. Ei pitäisi ikinä paeta vaikeaa tilannetta, vaan ratkaista asiat. Kaipaan tosi paljon vanhaa työtä ja työyhteisöä, mutta tuskin on paluuta kun tuolla tavalla lähdin.
Tästä on nyt kulunut 4kk ja tuo katumus ja häpeän tunne vain voimistuu päivä päivältä. Jälkikäteen tajuaa itse toimineensa virheellisesti monissa asioissa ja siitä syystä varmasti silmätikuksi ajauduin. Ammattilaisen kanssa käynyt läpi tätä asiaa jonkin verran, mutta eipä tuo tätä nykyistä tilannetta ratkaise. Mieli on jäänyt tosi pahasti menneisyyteen ja tuohon tilanteeseen, jossa jotenkin psyyke petti täysin ja annoin irtisanoutumislapun pomon käteen. Aiemmin tuolla viikolla päättyi myös parisuhde, ja se myös hankaloittaa tilannetta kun on aika yksin tällä hetkellä. Exä oli aikalailla ainoa läheinen ihmissuhde työelämän ulkopuolella vanhempien lisäksi.
Heitin siis käytännössä koko työuran roskakoriin vain yhden ihmisen takia. Todella typerää kieltämättä. Työ ei tietysti ole kaikki kaikessa, mutta se vaan kun on pitkään saanut tehdä suht mieluisaa työtä ja sitten itse mokaa asiat, niin kyllä syö miestä. Pahinta on työ häpeä ja katumus. Ne kyllä suistaa kohti syvää masennusta tällä hetkellä.
Onko vinkkejä, miten tästä suosta ylöspäin?
:D kuulostaa joltain futisrokilta kaikin tavoin: "wooo-oooo-ooo, come on home....you'll never walk alone"Ei montaa sekuntia kyennyt kuunnella. Kamalaa.
No itseasiassa, juu. Tuohan on kuin minä wanhanaHänellähän taitaa olla sellainen Martin Erikson henkinen frisyyri.
Mielipiteitä?