Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Voi pojat kun tuli maattua. Jossai 22-23 välissä sänkyyn, instant nukahdus ja 6:50 ylös, 10min ennen kellonsoittoa.

Sikke juttu piikkimatto. Painan sen sänkyyn ja päälle makaamaan. Sitte alan miettiä, että koska loppuu piikkien sattuminen. Nukahtaa välittömästi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin eilen Sokoksella katselemassa pukuja. Juuttaan kallista. Ei hyvä. Kaivamme esille uudenkarhean ylioppilaspuvun vuodelta 2002, tai jotain.
Tulee niin kuuma kuiteskin, että kauluspaitasillaan mirri kaulassa siellä heilutaan loppuilta. On muuten öhyhäät, kun plastiikkakirurgi menee vihille.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon sen verran pihi että kaksi pukua oon ostanut kirpparilta koska keskiverto mies käyttää fiiniä pukua ehkä noin (oma arvio) kerran kolmessa vuodessa. Eli ne on parhaimmillaan kuin uusia. Ja jotta puku olisi kuitenkin siisti niin käyttänyt ne sitten ompelimossa vetämässä omiin mittoihin. Silti säästää parhaimmillaan ns. ihan vitusti. T: kaksi turon pukua mittoihin ommeltuna kaapissa.
 
Lounaalla vaan Sokoksen hajusteosastolle suihkuttelemaan. Nk. nuorison perjantai-illan klassikko.

Sokoksen hajusteosasto on HELVETTI.

Mikä näitä nykyisiä nuoria (oletettuja) miehiäkin vaivaa, kun parfyymiä pitää lutrata niin tolkuttomasti. Samaan linja-autoon osunut viiden pojan porukka lompsi taaimmaisille penkeille istumaan ja saastutti matkallaan kaiken ilman hengityskelvottomaksi 🤢
Ja ennenkuin joku vinkuu että "no onko se paskan ja hien haju parempi" niin ei ole, mutta hajuvesilöyhkän ja paskalöyhkän välillä on monta parempaa vaihtoehtoa, joihin kannattaa tutustua.
 
Sokoksen hajusteosasto on HELVETTI.

Mikä näitä nykyisiä nuoria (oletettuja) miehiäkin vaivaa, kun parfyymiä pitää lutrata niin tolkuttomasti. Samaan linja-autoon osunut viiden pojan porukka lompsi taaimmaisille penkeille istumaan ja saastutti matkallaan kaiken ilman hengityskelvottomaksi 🤢
Ja ennenkuin joku vinkuu että "no onko se paskan ja hien haju parempi" niin ei ole, mutta hajuvesilöyhkän ja paskalöyhkän välillä on monta parempaa vaihtoehtoa, joihin kannattaa tutustua.
Meillä aloitti muutama viikko sitten kesäpoika töissä, piti sanoa että jättää naisten iskemiset työajan ulkopuolelle, täällä pienessä tilassa kun olisi mukava hengittää muutakin kuin hajuvettä. Sittemmin on tainnut ihan rolloni riittää, kuten meidän työolosuhteissa pitäisikin.
 
Mä oon sen verran pihi että kaksi pukua oon ostanut kirpparilta koska keskiverto mies käyttää fiiniä pukua ehkä noin (oma arvio) kerran kolmessa vuodessa.

Minä taas niin nuuka, että haen oikeastaan joka tilaisuuteen stressmannesta uuden satasen puvun, koska: tarve on niin havoin että en ole enää ollenkaan varma onko vanhat enää edustuskelpoisia niin upouusi on varmasti aallonharjalla ja voin olla varma että olen tyystinsiisti eikä tarvi hävetä

puku tainnut olla viimeksi päällä noin 7v sitten, enkä kahdeksan

seuraavaa tarvetta ei ole näköpiirissä
 
Meillä aloitti muutama viikko sitten kesäpoika töissä, piti sanoa että jättää naisten iskemiset työajan ulkopuolelle, täällä pienessä tilassa kun olisi mukava hengittää muutakin kuin hajuvettä. Sittemmin on tainnut ihan rolloni riittää, kuten meidän työolosuhteissa pitäisikin.

Saikkulan kuljetuskomppaniaan ilmaantui joskus kesäpoikia, joille oli kerrottava, että sairaala on työpaikka, jossa hajusteita ei käytetä 😁 Moni oli ekan/tokan vuoden lkr-opiskelijoita, niin hyödyksi oli heillekin oppia jotain ennakkoon tulevaa työpaikkaansa varten.
 
Ostin ite, tuttu pukuliikkeen pitäjä kyllä, tuollaisen kokoon ommellun puvun, kun aika monta vuotta vuokraili. Siinä hassas varmaan parinkin ihan kohtuu puvun hinnan, niin ei viittiny enää.

Harvakseltaanhan noita tarvii, mutta ehkä itekin sitä koulukuntaa, että pitäähän miehellä asiallinen puku olla.
 
Puku päällä eka kertaa rippijuhlissa joskus vuonna 2004. Heti perään jotku eksän tuttujen hääjuhlat 2016 ja sit nyt tammikuussa omassa tilaisuudessa piti olla siisti.
 
kun parfyymiä pitää lutrata niin tolkuttomasti.

Tulee kyllä kiusallisia tilanteita kun ei käytä. Hajusteeton roll on kainaloon. Testo ja feromonit leijuu kehosta ympäristöön ja naiset isolla ikähaarukalla ihan kuumana. Tulee pitkiä katseita, lähestymisiä, yhtymiseen ehdotuksia. Nämä varmaan sais vältettyä parfyymin lutraamisella.
 
Lounaalla vaan Sokoksen hajusteosastolle suihkuttelemaan. Nk. nuorison perjantai-illan klassikko.

Priorisoin ruuan löyhkäämisen sijaan tänään(kin). Jos mänee tilanne liian pahaksi, niin sitten vaan Skeidan rattiin ja himaan haisemaan.
 
Jos tuntuu ettei ole tarpeeksi hajusteita niin eikun samalle salille tötterötukkien kanssa. Aivan varmasti osa tarttuu.
 
@-kake-
Vieläkö olet shortilla Nordeassa?
Sitkeästi on noussut, tunti, päivä ja jopa viikkoindikaattorikin lämpiminä. Milloin lähtee alas.
 

Liitteet

  • NDA_FI_2024-05-14_11-29-56.png
    NDA_FI_2024-05-14_11-29-56.png
    535,9 KB · Katsottu: 15
  • NDA_FI_2024-05-14_11-29-00.png
    NDA_FI_2024-05-14_11-29-00.png
    519,6 KB · Katsottu: 13
Back
Ylös Bottom