Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli niin uljas hetki perjantaina kun ajelin tampesterin motarilla ja yläpuolella sillalla veti vanhanmallineen hiace. Muuten oli varjopaikka, mutta puiden välistä aurinko osui tuohon japanin jalokiveen.


 
No pitääkö se joku vanha (tai siis kohtuu tuore) viesti kaivaa, jossa tuumaat, että miehet on aina ihan väärällä tavalla kinkyjä?

Niin, miehet... :D

Kun eiväthän ne asiat joista minä tykkään, niin eiväthän ne minulle välttämättä ole kinkyjä, tai ei ainakaan ihan väärällä tavalla... mutta joskus oikean elämän puolella miesoletetulle altistuneena on täytynyt todeta, että jotkut asiat mistä jotkut miesoletetut tykkää, niin ne saattavat olla minulle kinkyjä... ja ihan väärällä tavalla.


Minä näistä mitään ymmärrä.

En minäkään.
 
Kaikille muille ne varmaan kyllä on.


ssrco,slim_fit_t_shirt,flatlay,101010:01c5ca27c6,front,wide_portrait,750x1000-bg,f8f8f8.u15.webp


Olen kyllä jollakin tasolla sopeutunut tähän. En ehkä ihan täysin, mutta kuitenkin jollakin tasolla.
 
Joo, noi paastokokeet on vähän tylsiä, kun kaikissa ei sais juoda oikein edes vettäkään.

Kusinäytepurkit nykyään himaan, jos tarvii joku aamuvirtsanäyte antaa, niin ei tarvii matkustaa kuset housussa mihinkään labroihin aamulla.
 
Yök, 3h unta yövuoron jäljiltä ja näköjään hereillä... koittaisko väkisin viel pyörii sängyssä vai luovuttaa suosiolla ja ottaa kunnon päiväunet.
 
Näytöt back in action töisä.

Kotona piharemontti on edennyt siihen pisteeseen, että pintamaata on saatu jo tontille. Hiio'hoi, kohta saa istuttaa!
 

Suositut

Back
Ylös Bottom