Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pienen päivähönön sai ite aikaiseksi, mutta sain ajettua tuotannon alas, ettei ihan mene vornasiksi..
Nyt woltilla mäkkäristä terveysruokaa ja snököä.
Pitäähän sitä syödä jos nälkä on. Täällä nesteytys linjalla.Meneekö tämä nyt hulluuteen.. vedin jonkin crispy chicken aterian ja yhteensä 15 nugettia ja mitä lie juustopalleroa ja vielä tekis mieli tilata jotain..
Meneekö tämä nyt hulluuteen.. vedin jonkin crispy chicken aterian ja yhteensä 15 nugettia ja mitä lie juustopalleroa ja vielä tekis mieli tilata jotain..
Minä söin ensimmäisen kesäjätskin.Kävin rullaluistelemassa 10 km!
Ois varmaan terveellisempää ku oisit jatkanu vaan sillä kossuvissylläMeneekö tämä nyt hulluuteen.. vedin jonkin crispy chicken aterian ja yhteensä 15 nugettia ja mitä lie juustopalleroa ja vielä tekis mieli tilata jotain..
Mä kävin eilen syömässä yhden miehen kanssa.Minä söin ensimmäisen kesäjätskin.
Mansikkavaniljapehmis.
Niin hieno ilma, että koirien kanssa parin tunnin lenkki aamupäivällä, vanhukselle vähän pitkä. Sitten hetki kotiterassilla auringossa ja tankillinen mopon ulkoilutusta. Nälkähän siinä tuli ja kokonainen kana grilliin kera bataattien. Päälle sauna ja toki olutta sekä sikaria.Olipahan tahmea lenkki. Onneksi se on ohi.
Mitäs offari tekee viikonloppuna? Minä jos kävisin kokeilemassa kaupungin drinkkibaarin uuden terassin. Katson kun Max hoipertelee ohi jossain vaiheessa.
Onko joxu taas humalassa
Järkyttävä tilanne suositulla yleisellä saunalla – Mies jahtasi saunojia kirves kädessä
Silminnäkijän mukaan sekavasti käyttäytynyt henkilö tarttui kirveeseen suositulla yleisellä saunalla ja lähti jahtaamaan henkilöitä, joiden kanssa oli riidellyt.www.iltalehti.fi
Kirveet pois kaikkialta, missä on ihmisiä ja tilalle ulkoilupaikoilta tutut kiilapölkyt. Ei ole kaikista eläjiksi :(Riidan päätteeksi mies haki halkojen hakkaamiseen käytetyn kirveen saunojen lähistöllä sijaitsevalta halkokatokselta. Hän alkoi lähestyä uhkaavan oloisesti henkilöitä, joiden kanssa oli riidellyt.