Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
alueelle saapui kaksi paliskuntaa:

jätkät, molemmat, veryttelasussa!
Semmosia ne poromiehet on. Kesä vissiin tulee, ku ei ollu karvalakit ja kelekkahaalarit.

Isommat festarit vissiin siellä menossa, ku parin paliskunnan väki mahtuu paikalle. Mikähän ne on saanu noin etelään lähtemään? Niin no, erotukset ohi ja kisurat paimennettu sulaville tienpientareille, niin joutaahan sitä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuo kun kiskaisee päälle, niin kukaan ei enää kysy, että oletko joku kova jätkä - kaikki tietävät että olet.

#negative

toisella jannulla nimittäin täysimustat (valkoisilla raidoilla) adidaksen verryttehousut&verryttelytakk: kuin kuvassa, mutta mustat

myös adidaksen lenkkarit, mutta! niken lippis!


no,mutta: kuten aiemmasta poustauksestani voitta anaalysoida, Minun mielipide hänestä ei ole kova jätkä

e. en muuten muistanut tarkistaa ruokailiko myös lippalakki päässä
 
#negative

toisella jannulla nimittäin täysimustat (valkoisilla raidoilla) adidaksen verryttehousut&verryttelytakk: kuin kuvassa, mutta mustat

myös adidaksen lenkkarit, mutta! niken lippis!


no,mutta: kuten aiemmasta poustauksestani voitta anaalysoida, Minun mielipide hänestä ei ole kova jätkä

e. en muuten muistanut tarkistaa ruokailiko myös lippalakki päässä

toisaalta: hän NAISseurassa, Minä onely, lonely
 
toisella jannulla nimittäin täysimustat (valkoisilla raidoilla) adidaksen verryttehousut&verryttelytakk: kuin kuvassa, mutta mustat

myös adidaksen lenkkarit, mutta! niken lippis!

Ei, ei, ei. Tummansiniset addut turkooseilla raidoilla on myllyverkkarit ja purjehduskengät tietysti niiden kanssa. 💪
 
Siihen aikaan, kun venäläisiä turisteja vielä matkaili runsaasti uudenvuoden aikoihin, niin monesti seurueen daameilla iästä riippumatta oli paljettia, (teko)turkista, minimittaa ja avaraa kaula-aukkoa sekä korkeakorkoiset saapikkaat, mutta miesväki oli lökäpöksyistä ja nukkavierua.
 
Nuo kun kiskaisee päälle, niin kukaan ei enää kysy, että oletko joku kova jätkä - kaikki tietävät että olet.
Kasari, myllyverkkarit, pilottirotsi, espan puisto. Sä TIEDÄT, että kohta on mylly päällä.

(Mulla siis päällä purkkarit ja ne aiemmin mainitut valkoiset pellavabyysat jne.)

Etsitään kavereiden kanssa penkki (huom. vain homot istuu penkillä kuten tarkoitettu, istutaan selkänojalla).

No niin, siinä. Joku hippi katsoi kolmen raidan sankaria väärin. Oooh - on käyty fularia (full contact karate) ne vaaditut viisi tuntia, eli hippi saa näyttävän kierrepotkun ohimoon.

Game over.
 
Näitkö koskaan "Immu" Mika ilmeniä tai Jarkko Steniusta myllyttämässä?
Eikös noi ole nuorempia jannuja? Ei mitään hajua. Joka helvetin pe-la myllyjä oli, mutta rehdisti 1-1 eikä mitään maassa makaavan potkimista yms paskaa.

Kaveri kuitenkin voitti Bottan sunnuntaidiskossa Armanin breikkibattlessa . Että niin.
 
sama tuote kolmessa eri kapakassa (mallaskoski pils)

IMG_9673.png

IMG_9674.png
 
Kalleinta itse valmistajan paikassa? Kannattaa tuon mukaan näköjään mennä juomaan muualle kuin panijan omaan ravinteliin siis.

ei ole panijan oma, vaan sama yrittäjä kun halvimmallahinnalla myyvä
 
No vaihtelua sitten piisaa. Kai siinä sitten on paikan "trendikkyys," sijainti yms. tekijät hintaa muodostamassa. Näinhän se yleensäkin on, luulin tosiaan nimen perusteella että tuo olisi panimon oma paikka.

8e, asiallisten imisten, onely, paikka

6,50 ”seinäjoen siistein räkälä” kuten itse itseään mainostavat

täälä tätä rokkenrollia

IMG_9680.jpeg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom