Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@Sylverö Meeppäs huviksesi puhelimella osoitteeseen https://whatsmyip.com ja kato, mitä se sanoo? Pitäs näkyä joku IP-osoite, todennäköisesti kotipaikkakunta ja operaattorin nimi, keltä osoite on. Jos sulla ois se VPN päällä, niin sitten paikkakuntana näkyy jotain ihan muuta kuin Kuopio.
Meet sängyn alle makaamaan ja huudat sieltä rivouksia! Jos vieraiden joukossa on kulttuuri-ihmisiä he ihastuvat sinuun.Vaimo täyttää 40 ja kylää on tulossa ihmisiä jotka eivät ole minua nähneet. Mitä mieltä olette siitä että rakentaisin pienen alttarin pääkalloineen ja ullakolta haetun rotan luurangosta? Ei liikaa mutta kuitenkin sen verran että saavat ihmetellä
Vaimo täyttää 40 ja kylää on tulossa ihmisiä jotka eivät ole minua nähneet. Mitä mieltä olette siitä että rakentaisin pienen alttarin pääkalloineen ja ullakolta haetun rotan luurangosta? Ei liikaa mutta kuitenkin sen verran että saavat ihmetellä
kokeile #claccinen uudelleen käynnistys, jos saisi paremman ip osoitteen lähempää suomea.Voiko kännylle suorittaa eksorkismin?
kokeile #claccinen uudelleen käynnistys, jos saisi paremman ip osoitteen lähempää suomea.
Porilaisille ei kannata Ylen tuotantoa näyttää, ei ne ymmärrä suomea.toimii
Mysteeriksi jää, miksi se lakkasi toimimasta.
Ei näy olevan päälläNäyttää tämmöiseltä eli VPN ei ymmärtääkseni päällä..?
katso liitettä 263470
Uudelleenkäynnistys kyllä auttaa 99%:saan ongelmista. Minä käynnistelen säännöllisesti jotta välttyis ongelmiltatoimii
Mysteeriksi jää, miksi se lakkasi toimimasta.
Toimispa ihmisetki noin. Joka ilta kun sammuttaa virrat niin aamulla heräis uutena ihmisenä.Uudelleenkäynnistys kyllä auttaa 99%:saan ongelmista. Minä käynnistelen säännöllisesti jotta välttyis ongelmilta
Voi katella maarajoitettua sisältöä. Esim. south parkin jaksoja heidän omalta sivultaan (maarajoitus:jenkkilä).Miten tuo VPN parantaa elmänlaatua?
Voi kun oiskin noin. Mulle sais tehdä jonkunlaisen totaaliresetin myös. Alkais nollista uudelleenToimispa ihmisetki noin. Joka ilta kun sammuttaa virrat niin aamulla heräis uutena ihmisenä.
...laitetaan myös muut törkeydet tamperselaisten piikkiin.
Mutta takatalvi tulee silti oikeastaan joka vuosi, ihmiset laittaa innokaasti kesänakit alle usein liian aikaisin ja sitten on liikenne solmussa.No ei huhtikuussa satava lumi yllätä, mutta se on poikkeuksellista, kuinka paljon lunta on satanut ja kuinka kylmää on ja että tämä tilanne jatkuu päiväkausia. Ilmatieteenlaitoksen mukaan näin pysyvää koleutta tähän aikaan vuodesta on muutaman kerran vuosisadassa. Helsingissä sama määrä lunta on huhtikuussa ollut vuonna 1972. Eli kyllä yllättää - itse kun en niin hyvin muista tuota vuoden -72 tilannetta, koska ikää oli keväällä vasta pari kuukautta.
Se toimii taas.Moni kesämökki kylmenee nyt: Ilmalämpöpumpun omistajat ihmeissään
Ongelma jatkuu yhä, eikä sen syy ole tiedossa.www.is.fi
Mulle sais tehdä jonkunlaisen totaaliresetin myös. Alkais nollista uudelleen