Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään on näkynyt tähtiä jokaisella kerralla, kun olen noussut sohvalta tai sängystä, niin mittasin verenpaineen joka on: 109/73*.

Pitääkö ottaa suolaa raakana vai yrittää vain jotenkin muistaa nousta hitaammin jalkeille?
Minulla tulee tuota joskus myös, kun nousen nopeasti ylös. Mm. tänään Prisman kosmetiikkaosastolla, kun vihdoin löysin etsimäni Lumenen meikkikynän sieltä alimmalta hyllyltä. Nousin nopeasti ylös ja piti vähän aikaa keräillä hyllyyn nojaten (mielessä tietysti: "voi prkl sentään, tähän et kyllä pyörry" :X3: ).
Olen tulkinnut niin kuin @orsilla1 kommentoi, hetkellisesti vain romahtaa. Pitäisi olla hitaammat liikkeet.

Omia nykypaineita en tiedä. Ovat olleet erinomaiset niin kauan kuin muistan.
 

käviskö välillä kotona, välisuohkussa, vai samalla pöhönällä tappiin asti?

kotiolot välissä houkuttais, koska: joston kumman syystä(qjattelin lähteä käymään tampereessa junaillen erestakasi mutta viime hetkellä havaattin että sielähän pelataan jääkiekkoa eli pelin jälkn kapakoissa aivan liikaa porukkaa niin en lähtenytkään) jätin kuulonsuojimet kotiin ja ehtoolla niitä varmaan tarvitsisi
 
Oli ajatuksena olla holittomalla linjalla, mutta tuli avattua pakkis aamulla ja laumailmiö iski.
Itse olen todennut että jos haluaa olla juopottelematta, niin pitää välttää kaikkia nimimerkillisiä palstoja ja chattikannuja yms. Porukka vetää niissä kuitenkin aina.

Mutta sittenkin saattaa joskus lipsua ja päätyy lukemaan jotain Vauva-palstaa kännissä, mikä on jo melkoinen alennustila.
 
kutsu Saatana kylään niin johan on jännityksestä paineet kunnossa


Tämä kuulostaa kyllä paljon mukavammalta vaihtoehdolta kuin työstressi tai pyörtymisen rajoilla keikkuminen, mutta tuskinpa hän tulisi kuitenkaan.
Vaikka onhan hänellä nyt se Toyota iskussa... :LOL:

Siinä olisi varmaan kaksi vaihtoehtoa. Joko ujostelisin häntä ihan jäätävästi tai sitten sanoisin huonolla huumorin- ja tilannetajulla jotain ylitörkeää. Ei voi tietää. :ROFLMAO:



Alician ja Saatanan treffit olisivat varmaan jotain tällaista.

katso liitettä 263384

Tuohan se on haaste, kun useimmiten miehet vaikuttavat olevan minun makuuni ihan väärällä tavalla pervoja... siis niin kuin ihan väärällä. :rolleyes:
 
Itse olen todennut että jos haluaa olla juopottelematta, niin pitää välttää kaikkia nimimerkillisiä palstoja ja chattikannuja yms. Porukka vetää niissä kuitenkin aina.

Mutta sittenkin saattaa joskus lipsua ja päätyy lukemaan jotain Vauva-palstaa kännissä, mikä on jo melkoinen alennustila.
Joo, todellisuudessa ehkä tässä casessa yritin vaan epätoivoisesti vyöryttää syytä muiden niskoille 😄 ja siis, kun itse aidosti päätän olla hörppimättä, niin olen. 120 päivää meni tuossa syystalvella ihan vaan sellaisesta henkisestä periaatteesta.

Mutta kyllä, jos on vähän kahden vaiheilla, josko sitä viinä avaisi tai olutta ostaisi, niin kyllä se hitusen ehkä itseäkin ohjaa/houkuttaa.
 
hetkellisesti vain romahtaa. Pitäisi olla hitaammat liikkeet.

Suosittelen treeneihin mukaan rinnallevetoa stopilla säärien kohdalla. Ensin tulee siis kunnon jännitys, sitten maksimaalisen nopea liikesarja kuormalla ja lopuksi se jännitys laukeaa kerralla. Joka kerta heittää päästä kun tangon tiputtaa maahan ja kerran olen oikeasti tipahtanut hetkeksi naamalleni maahan hämärän rajamaille noston jälkeen.

Puhtaissa voimaliikkeissä tuota ei tapahdu ikinä, vain nopeissa ja raskaissa suorituksissa, joten olen päätellyt että kyse ei voi olla paineiden kiipeämisestä niin tappiin että pyörryttäisi siksi vaan juurikin niiden tipahtamisesta suorituksen lopussa.
 
Tässä muuten vähän miettinyt mopon vaihtoa. Ihan yhtä vaikeaa kuin kesäauton vaihtokin. Tai ehkä jopa vaikeapaa, ei pääse vielä koeajolle oikein.
 
Läppäristä tippui ruuvi (ei minun päästä). Kylppäristä lamppu palanut. Miksi tämä tapahtuu minulle.

Semmonen kattoon upotettu valo. Pitääkö noista ymmärtää jotakin, kun vaihtaa?

20240420_180055.jpg



View: https://www.instagram.com/p/C5tV5MSuHax/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
 
Suosittelen treeneihin mukaan rinnallevetoa stopilla säärien kohdalla. Ensin tulee siis kunnon jännitys, sitten maksimaalisen nopea liikesarja kuormalla ja lopuksi se jännitys laukeaa kerralla. Joka kerta heittää päästä kun tangon tiputtaa maahan ja kerran olen oikeasti tipahtanut hetkeksi naamalleni maahan hämärän rajamaille noston jälkeen.

Puhtaissa voimaliikkeissä tuota ei tapahdu ikinä, vain nopeissa ja raskaissa suorituksissa, joten olen päätellyt että kyse ei voi olla paineiden kiipeämisestä niin tappiin että pyörryttäisi siksi vaan juurikin niiden tipahtamisesta suorituksen lopussa.
Ei kiitos! 😬 Minä olen kyllä kerran lähes pyörtynyt ihan maastanoston jälkeen. Aikaa siitä on 10 v. Liikuttelin jotain itselleni isoa kuormaa ja tangon alas hallitusti laskettuani nousin pystyasentoon ja silmissä sumeni. Otin muutaman askeleen mitään näkemättä tai mistään mistään tajuamatta; viereiseltä treenipaikalta riensi vieras mies ottamaan kopin etten lyö päätäni painotelineeseen. Joskus muilloinkin oli vastaavaa kokemusta, silmien sumenemista ja huminaa korvissa ym., mutta tuo oli ainoa kerta kun oli noin paha.
 
käviskö välillä kotona, välisuohkussa, vai samalla pöhönällä tappiin asti?

kotiolot välissä houkuttais, koska: joston kumman syystä(qjattelin lähteä käymään tampereessa junaillen erestakasi mutta viime hetkellä havaattin että sielähän pelataan jääkiekkoa eli pelin jälkn kapakoissa aivan liikaa porukkaa niin en lähtenytkään) jätin kuulonsuojimet kotiin ja ehtoolla niitä varmaan tarvitsisi
Käy vaan kotona, korvat kiittää aamulla ja jaksat paremmin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom