Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinno.

Viisastelua ryyppäämisen ohessa.

IMG_9174.jpeg
 
Kello neljä lauantaina, oon ehtiny...
...ulkoilemaan, saunomaan pitkän kaavan mukaan ja hemmottelemaan itseäni mm. hiusnaamiolla ja kasvojen kuorinnalla. #tyttöjenjutut
Pepsimax maistuu edelleen.
 
alku on ollut jo hyvä ennen tukankasvatustakin

Minua työmaalla oletettu jääkiekonhrrastelijapelaahaksi jo vuosia sitten

VoiVeljet, Miestä joka ei etes ole Suomen -95 jälkeisiä finaalipelejä katsonut #hehe #eikinosta
Onko teillä työmaalla sellaisia pakaroita arvostavia, ehkä miespuolisia työtovereita?

Kodinkoneista; Ite kannustan Bosch-Siemens kodinkoneisiin. Mieluusti Saksassa kasattuja malleja. Ihan vaan, koska parhaat omat kokemukset. Joku muu voi olla toki parempi.

Sitten asiaan. Tuli tänään pakkasesta napattua sorsan rintaa pannulle ja kaveriksi kasvisgratiinia sekä toki punaviiniä. Oli ajatuksena olla holittomalla linjalla, mutta tuli avattua pakkis aamulla ja laumailmiö iski. Ja toisaalta, sorsan kanssa pitää olla viintä.

Taas jälkkärillä ja valkoinen maa

1000008385.jpg
 
Tänään on näkynyt tähtiä jokaisella kerralla, kun olen noussut sohvalta tai sängystä, niin mittasin verenpaineen joka on: 109/73*.

Pitääkö ottaa suolaa raakana vai yrittää vain jotenkin muistaa nousta hitaammin jalkeille?


*On se joskus ollut korkeakin, mutta nykyisin matalampi ja ilmeisesti vapaapäivän ansiosta nyt vielä matalampi.
 
Tänään on näkynyt tähtiä jokaisella kerralla, kun olen noussut sohvalta tai sängystä, niin mittasin verenpaineen joka on: 109/73*.

Pitääkö ottaa suolaa raakana vai yrittää vain jotenkin muistaa nousta hitaammin jalkeille?


*On se joskus ollut korkeakin, mutta nykyisin matalampi ja ilmeisesti vapaapäivän ansiosta nyt vielä matalampi.

kutsu Saatana kylään niin johan on jännityksestä paineet kunnossa
 
"Monilla verenpaine laskee seisomaan noustessa. Syynä on se, etteivät jäykistyneet valtimot ehdi sopeutumaan riittävän nopeasti asennon muuttuessa.
Tällöin kannattaa muistaa nousta rauhallisesti pystyasentoon, jotta vältytään onnettomuuksilta."
:cautious:
 
Tänään on näkynyt tähtiä jokaisella kerralla, kun olen noussut sohvalta tai sängystä, niin mittasin verenpaineen joka on: 109/73*.

Pitääkö ottaa suolaa raakana vai yrittää vain jotenkin muistaa nousta hitaammin jalkeille?


*On se joskus ollut korkeakin, mutta nykyisin matalampi ja ilmeisesti vapaapäivän ansiosta nyt vielä matalampi.
Eihän tuo ole mikään erityisen matala verenpaine, moni lääkäri kehuisi lähes ihanteelliseksi. Hetkeksi romahtaa kun nouset seisomaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom