Kakella taitaa aluekokous jatkua edelleen.Kuinkahan Kake? Tai Mustin tarkkuuttaja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kakella taitaa aluekokous jatkua edelleen.Kuinkahan Kake? Tai Mustin tarkkuuttaja
Paikalla.Kuinkahan Kake? Tai Mustin tarkkuuttaja
...ulkoilemaan, saunomaan pitkän kaavan mukaan ja hemmottelemaan itseäni mm. hiusnaamiolla ja kasvojen kuorinnalla. #tyttöjenjututKello neljä lauantaina, oon ehtiny...
Ja Duplantis 624 seipäässä
Mutta vain 247.Max myös seipäässä.
saunomaan pitkän kaavan mukaan
Heh, ostin 1986 valkoiset pellavahousut, luonnonvalkoisen bleiserin harmaalla ruudukolla ja pari pastelli pikeepaitaa.
Onko teillä työmaalla sellaisia pakaroita arvostavia, ehkä miespuolisia työtovereita?alku on ollut jo hyvä ennen tukankasvatustakin
Minua työmaalla oletettu jääkiekonhrrastelijapelaahaksi jo vuosia sitten
VoiVeljet, Miestä joka ei etes ole Suomen -95 jälkeisiä finaalipelejä katsonut #hehe #eikinosta
Kossua.suolaa raakana
Tänään on näkynyt tähtiä jokaisella kerralla, kun olen noussut sohvalta tai sängystä, niin mittasin verenpaineen joka on: 109/73*.
Pitääkö ottaa suolaa raakana vai yrittää vain jotenkin muistaa nousta hitaammin jalkeille?
*On se joskus ollut korkeakin, mutta nykyisin matalampi ja ilmeisesti vapaapäivän ansiosta nyt vielä matalampi.
kutsu Saatana kylään niin johan on jännityksestä paineet kunnossa
Eihän tuo ole mikään erityisen matala verenpaine, moni lääkäri kehuisi lähes ihanteelliseksi. Hetkeksi romahtaa kun nouset seisomaan.Tänään on näkynyt tähtiä jokaisella kerralla, kun olen noussut sohvalta tai sängystä, niin mittasin verenpaineen joka on: 109/73*.
Pitääkö ottaa suolaa raakana vai yrittää vain jotenkin muistaa nousta hitaammin jalkeille?
*On se joskus ollut korkeakin, mutta nykyisin matalampi ja ilmeisesti vapaapäivän ansiosta nyt vielä matalampi.