Doctor feelgood
VIP
Oli tarkoitus töiden jälkeen mennä gymille ja päälle aeroopista. Mutta alkoi päivän mittaan vähän lentsun oiretta tulla. Eli pitänee levätä sohvalla, polttaa ja #lääkkeeksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä voisi edes vähän tuoda uusia "ulottuvuuksia"Kai Jykylä ihan ok kulkuyhteyksien päässä, jos lähtöpaikka ei oo ihan korvessa..
Toki VR:n rataverkkokin vähän yllätti suppeudellaan, kun katoin joku aika sitten, miten laajasti (tai huonosti) se lopulta Suomea kattaa..
Osaatko vielä vastata mikä päivä on huomennaPerjantai.
Riippuu mikä siinä sanoi sopimuksensa irti?Jaaha. Kun ei vielä riittävästi "elämä" vituttanut, niin nyt pyykkikone on kaput. Vasta 20 vuoden palveluksen jälkeen.
Vaikeita kysymyksiä, yrittääkö korjata vai ostaako samantien uus?
Ostin ainekset kolmeen eri paukkuun. Juma kun painoi ostoskassi.
Saakos tollasia nykyäänkään Suomessa myydä ravintolassa?![]()
Classics You Should Know: The Long Island Iced Tea
The Long Island Iced Tea is as boozy as cocktails get. But with four liquors, one liqueur, lemon and cola, it somehow works.www.liquor.com
Johan tuohon 5 eri putelia tarvitaan. Näyttäisi kaikkia löytyvän omasta viinakaapista ja sitruunoitakin on. Josko tekaisisi siipien kaveriksi pitkän lasin. Eipähän ole hetkeen tullut lonkkaria tehtyä.
Nii, sen ku tietäs. Virhekoodi viittaa rummun asentosensoriin, ikävä krahnaava ääni kun kone yrittää rumpua pyörittää voisi kyllä viitata ihan moottorivikaankin?Riippuu mikä siinä sanoi sopimuksensa irti?![]()
Oliko miltä vuodelta TM:ät?Hyväksytty
![]()
No tämähän mua jäi vituttamaan. Alueella oli ihmisiä, enhän minä ny sinne kehdannu mennä selaamaanOliko miltä vuodelta TM:ät?
Paljonko oli käsijarrussa prosentuaalista eroa?No tämähän mua jäi vituttamaan. Alueella oli ihmisiä, enhän minä ny sinne kehdannu mennä selaamaan
Jäin sitte johonki lasten nurkkaukseen ja piirsin Baphometin puuväreillä..
Ja koko tämän ajan vallitsi täysi hiljaisuus.
![]()
Classics You Should Know: The Long Island Iced Tea
The Long Island Iced Tea is as boozy as cocktails get. But with four liquors, one liqueur, lemon and cola, it somehow works.www.liquor.com
Johan tuohon 5 eri putelia tarvitaan. Näyttäisi kaikkia löytyvän omasta viinakaapista ja sitruunoitakin on. Josko tekaisisi siipien kaveriksi pitkän lasin. Eipähän ole hetkeen tullut lonkkaria tehtyä.
En nyt kyllä ulkoa muista millään. Raportoin jahka tarkistan asian.Paljonko oli käsijarrussa prosentuaalista eroa?
Nämä laulut on kaikuja saarelta,Perjantai.