Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä kun tiedetään kaikki.

Millä saa pihakivien saumoista kasvavan sammaleen huis helevettihin?
A) painepesurilla, mutta lähtee saumahiekat samalla ja saa hiekottaa uudelleen
B) helvetin työläästi
IMG_9048.jpeg

C) sammal kyllä saattaa löhteä myös harjaamalla kun ei ole juuria hurveästi
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
A) painepesurilla, mutta lähtee saumahiekat samalla ja saa hiekottaa uudelleen
Nojoo, tuolla tuli vedettyä vuosi vai kaks sitten, sai sammaleet siirrettyä saumoista seinille ja vaatteille. Mutta sitä ajattelin kyllä uusia, ensi kerralla vanha mp sadeasu päälle.

B vaihtoehtoa ei kestä selkä ja C) vaihtoehtoa korvat.
 
A) painepesurilla, mutta lähtee saumahiekat samalla ja saa hiekottaa uudelleen
B) helvetin työläästi
katso liitettä 263229
C) sammal kyllä saattaa löhteä myös harjaamalla kun ei ole juuria hurveästi
En viittiny vastata tota painepesuria vaan somessa vastaantulleiden videoiden perusteella, mutta näköjään ihan validia. Jotain jenkkiläistä pihasiivoajaa on tarjoillu algoritmi kaiken muun lomassa :D
 
Omerta onkin unohtunut katsoa.
Onko joku? Suositus?

Katsoin samantien. Hyvin oli Remeksen näköinen. Juoni hiusta ohuempi, toiminta sekavaa ja sitten pääosan hippi.

Mutta kun ei kilpailua ole niin varmaan paras suomalainen toimintaleffa sitten Agentti 000 ja kuolemankurvien.
 
Vielä sammal-hommaan, niin emäksistä jutuista ne ei tykkää myöskään. Joskus itse tehnyt tuhkasta lipeän kaltaista ja sillä sitten myrkytellyt. Eli jos ei halua ostaa myrkkyjä, voi hyvin koittaa grillin tuhkat ja vettä sekaan, antaa muhia muutaman päivän ja sitten vaan kastelua.

E. Oma kokeilu ei kaikkia tappanut muistaakseni, mutta eipä siinä häviäkään kuin aikaa ja vaivaa.
 
Mulla on oikeasti nyt masis. Eilen vielä hiihdin aamulla. Tänään ei. Latu oli harmaan likainen ja vesirapakoilla.
Pakko varmaan ostaa rullasukset.

Rullasuksia oon pohtinut kans muutaman vuoden. Kuten kaikkea muutakin ostettavaa. Todennäköisesti kuolisin niillä.
Suosittelen ostoa ehdottomasti. Mutta vielä enemmän suosittelen, että etsitte paikkakunnaltanne ja lähellä olevalta rullasuksikurssin mihin kuuluu välinelaina. Saatte kokeiltua onko se teijän laji vai ei ja samalla opitte jarruttamaan ja perusliikkumiset turvallisesti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom