Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiiä onko tuo vaan tätä nykyajan, minustakin vähän yliampuvaa, soveliaisuutta näissä sukupuoliasioissa, mutta joissain maissa on minusta nimiä, jotka vois kai olla kummallakin sukupuolella. Ja varmaan kohta suomessakaan tiedä kaikista, kumpaa (biologista) sukupuolta jollain nimellä ollaan..
Joo, olet oikeassa. Olen itsekin joutunut työasioissa tarkentamaan lisäkysymyksillä onko henkilö mies vai nainen, kun puhutaan kolmannesta osapuolesta.

En ole vielä joutunut tarkentamaan, että ”puhutaan siis biologisesta sukupuolesta.”
 
Viimeksi muokattu:
Joo, olet oikeassa. Olen itsekin joutunut työasioissa tarkentamaan lisäkysymyksillä, että onko henkilö mies vai nainen, kun puhutaan kolmannesta osapuolesta.

En ole vielä joutunut tarkentamaan, että ”puhutaan siis biologisesta sukupuolesta.”

Sakumakkaroilla kun on turkkilaisia sihteerikköjä, niin ei oikein nimet sano mitään.
Yhdellä yhteyshenkilöllä on fiksusti näin sähköposteissa:
Vahide
thumbnail_image001 (1).png

Hänen edeltäjän nimi oli Tugba. Nätti nuori nainen, Vahidea en ole nähnyt.
 
Joo, olet oikeassa. Olen itsekin joutunut työasioissa tarkentamaan lisäkysymyksillä onko henkilö mies vai nainen, kun puhutaan kolmannesta osapuolesta.

En ole vielä joutunut tarkentamaan, että ”puhutaan siis biologisesta sukupuolesta.”

Kun ei saa puhua esimiehistä eikä sukupuolista, ollaan neutraaleja ja henkilöitä. Niin pitäis lopettaa puhuminen naisten palkka-tasa-arvosta, naisten osuudesta johtajina ym naiskiintiöistä. Kun ei oo naisia on vaan henkilöitä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom