Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Höps, minähän valkkasin esimerkkiin tuotteen, jota ei tarvitse kantaa kädessä!
Ratkaisu:
20240404_185606.jpg
Tarpeeksi tilavaan KALUKUKKAROon saa ainakin pienempää sälää mahtumaan näppärästi.

Kaikkea sitä..

Tämä hieno

Mitähän jos tuosta maalaisi käänteisen version, missä ukkeli survoo kikkeliänsä johonki kumiperseeseen.
Meniskö kaupaksi? :unsure:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Pitääkö tämä tulkita jonkinlaisena ennakkotilauksena?

:unsure:

Mutta sinähän toki tarvinnet itsestäsi referenssikuvia taiteen tekoon...

Mulla on se kameranhankintahommeli tässä suunnitteilla... ja pitäähän sitä sitten treenata sitä kuvaamistakin...

Mitähän Copilot tuumaisi, kun tuon teoksen kuvailisi sille.

Create a picture: a man penetrating rubber covered ass, porilainen meisseli, art by Caravaggio.

Kuvaan tullee aasi.

Mikä musiikkivideo teillä sattuisi tulemaan Aliciasta Mieleen?

Vokot ei saa vastata.

Eikä Max ajatella.
Mulle tulee susta varmaan ekana tää musavideo mieleen:

Jonkin sortin perusteluna, kun susta ei jotenkin ota yhtään selkoa, että mikä sää oot henkilöitäs :D Tästä tuli jo nuorena tosi jännä ja joku semmonen ristiriitainen fiilis, kun tää pyöri Jyrkeissä, MTV:llä tai missä musavideoita nyt näkikään.

Miten asioista on tullut parissa vuodessa niin pirun vaikeita? Onkohan tämä jotain viidenkympin/keski-iän/murrosiän loppumisen aiheuttamaa paskaa. Kaikkea pitää vielä murehtia ja mutustella, yöunet menettäen.

:unsure:

Mikä musiikkivideo teillä sattuisi tulemaan Aliciasta Mieleen?

Pistin vähän aikaa sitten.

Voi hitto, olin oikein ostanut kahvikakun huomista iltapäiväkahvia varten mutta koira söi sen 🤬 no mies tuo pullat mukaan paistopisteeltä 😁 mä tarjoan kunnon kahvit ja ajattelin hurmata ihan kunnon kermalla 🤭

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom