Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kangaskassiin ensin esim.Minä en raaski lainaston kirjoja sitoa noin, kärsivät pian
Katsoin, että siinä on nyt kirja kuljetusesimerkkinä, mutta sehän on tosiaan...
Kangaskassiin ensin esim.
hommaat tämmösenPoikaMiehellä onely muovipusseja #hehe
ja enemmän hain takaa sitä että kun se pitää sitoa senverran tukevasti että römppyyttämälläkin ajaessa pysyy kyydissä niin tule pian vikoja ja se selkäpuolen liimaus pian ottaa osumaa
römppyytystä siis muodostu pakostakin rotvallien ylityksissä ym. vaikka muuten ajelisi tasaisesti
hommaat tämmösen
Joo, häviäjät lukee muiden tarinoita. Tosimiehet luo omansa.Katsoin, että siinä on nyt kirja kuljetusesimerkkinä, mutta sehän on tosiaan...
No mä istahdan konjakin väriselle nahkasohvalle, laittaisin rokkia soimaan.kuten Herra seuraavana totesi riippuu hyvin mille sohvalle istahtaa, kotisohva se ei ole, eikä #paikkakunnalla muutenkaan ole oikein viihtyisiä sohvakapakoita kuin #pupi
Minulla siis ei ole paikkaa mihin istua ja tuntea noin
konjakin väriselle nahkasohva
Tuleehan ne tissit sitten hierottua samalla?Tuleehan mulle huomenna (asennus)miesseuraa päiväkahville![]()
Niin. Kirjapaino. Ilman sen keksimistä ei olisi kirjoja. Kirjoituksia toki, yksittäisiä.Kirjat. Luetaan. Paperisena.
Jos kirjaa ei ole painettu, se ei ole kirja. Vaan tiedosto tms. dokumentti.Kyllä kiitos, tämä kelpaisi jos kaikki maailman kirjat vain painettaisiin nykyään myös paperiversioiksi.
Jos kirja on hyvä, se suorastaan imaisee mukaansa, ja yhdessä yössä menee useampi sata sivua. Ääni"kirjaa" olen koittanut kuunnella, yhdessä mielenkiintoisessa meni tosi pitkään, ku aina 15 minuutin päästä piti palata 13 minuuttia takaisinpäin "nii joo, joku höpisee kuulokkeissa, mitä se sano?"Minulla taas tämä ongelma analogisen kirjan kanssa
äänikirjanhan kuuntelee viikossa/kahdessa, mutta analogista saa loppuun äärinmäisen harvoin edes kuukaudessa
Vaikka toisaalta sanot, että kotona on liian (tylsää) hiljaista saada edes kaljaa juotua...eli kapakkaan lukemaan: se on ainoa paikka missä pystyn keskittymään siihen, kaikkialla muualla on liikaa muita ärsykkeitä
Ei ole koskaan käyny näin.Jos kirja on hyvä, se suorastaan imaisee mukaansa, ja yhdessä yössä menee useampi sata sivua.
Paha virhe.ei kumpikaan, enn nimittäin harrasta mopedilla *illurallia, harrastan maantieajoa, onely
Vaikka toisaalta sanot, että kotona on liian (tylsää) hiljaista saada edes kaljaa juotua...
Jos kirja on hyvä, se suorastaan imaisee mukaansa
Ei ole koskaan käyny näin.
Nykyisin moni kirja julkaistaan samalla kertaa painettuna kirjana, e-kirjana ja äänikirjana. Sama sisältö, useampi formaatti, eikä jonkun mielestä ”väärän” julkaisuformaatin kuluttaminen millään tavalla vähennä sisällön arvoa.Jos kirjaa ei ole painettu, se ei ole kirja. Vaan tiedosto tms. dokumentti.
Totta toki tuokin. Toisaalta jäsen V mainitsi juuri muualla (eli kotonakin) olevan liikaa ärsykkeitä.Joillekin sopii se, että taustalla on ääntä eikä hiljaista, toisille toisin päin ja joillekin miten milloinkin. Jotkut tykkäävät mennä kahvilaan tai pubiin tekemään koulutehtäviä tai kirjoittamaan kirjaa, miksipä ei sitten lukemaankin.
Itellä Kobo Libra 2 käytössä. Tykkään.Täällä kun on kokemusasiantuntijaa jos johonkin suuntaan, niin mitäs raati sanoo e-kirjojen lukulaitteista?
Erittäin hyvä huomio.Nykyisin moni kirja julkaistaan samalla kertaa painettuna kirjana, e-kirjana ja äänikirjana. Sama sisältö, useampi formaatti, eikä jonkun mielestä ”väärän” julkaisuformaatin kuluttaminen millään tavalla vähennä sisällön arvoa.
Kun kirjapainoon viittasit niin tarinointi juontaa juurensa leirinuotiolle ja yhteisön tarinoijien sepitysten ja vanhimpien viisauksien kuuntelemiseen.
Kirjoitustaito mahdollisti näiden tarinoiden tallentamisen. Tarinankerronta on kuitenkin alunpitäen ollut nimenomaan kerrottua ja kuunneltua. Eli historian näkökulmasta voisi jopa väittää äänikirjojen olevan ns. alkuperäinen formaatti tarinoiden jakamiselle ja kuluttamiselle.