Kyl määki turuus.Turun kauppahallissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl määki turuus.Turun kauppahallissa
Joo, nää on asia erikseen, aattelin lähinnä kevyttä kertomakirjallisuutta edellä. En minäkään näitä ammattidokkareita muuten kuin sähköisenä lukis, että näihin saa tehtyä kaikenlaisia hakuja tehokkaasti ja tarvittaessa kopsattua olennaista kamaa toisaalle.Ammattikirjallisuus ja -materiaali ylipäätään on monessa tapauksessa sähköisenä ja jos painettuja teoksia on, niin niiden saaminen käsiinsä saattaa mennä kuukausien päähän kun tarve on mielellään eilen.
Ammattikirjallisuus
tarakkaharakoita, joita ei ehkä kyytiinsä kaipaisi.
a) etenee ihan liian hitaasti
perjantai fiilis
Sellainen että rankan viikon jälkeen saa istahtaa sohvalle Irish coffee kädessä ja hengähtäätarkenna, en muista mikä tuo on, tuttu sana, mutta en muista koska olen viimeksi tuntennut sen
pari fillaria vaihdettu, autoon tarvii ostaaKesärenkaat 1/3.
Alan ymmärtään tota sun pyöräilyintoa paremmin, jos aina 3l viinitonkka eväänä :D
Lukijalla on tosi iso merkitys. Joskus pitää jättää kesken, kun lukija on huono. Ja useimmiten kirjailijan ei kannata lukea omaa kirjaansa, mieluiten ammattilukija. Mutta pitää sanoa, että tykkäsin tosi paljon Stephen Kingin lukemana hänen kirjastaan kirjoittamisesta; On Writing: A Memoir Of The Craft. Nyt kun taas tekee mieli kirjoittaa itse, niin voisin kuunnella uudelleenkin, oli kiva yhdistelmä hänen elämänkertaa ja sitten tosiaan siitä kirjoittamisesta prosessina itsessään.mitä oon koittanu, niin a) etenee ihan liian hitaasti ja b) joku puuduttavan monotoninen lukijan ääni, niin nou tänks.
Alan ymmärtään tota sun pyöräilyintoa paremmin, jos aina 3l viinitonkka eväänä :D
Sellainen että rankan viikon jälkeen saa istahtaa sohvalle Irish coffee kädessä ja hengähtää