Kyllä mä voin ruuan tarjota. Pihvin vaikka paistaa.
Olis kyllä hyvä saada edes parikytäeuroa tohon päälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä voin ruuan tarjota. Pihvin vaikka paistaa.
Eiku kolkyteuroo kylkeenOlis kyllä hyvä saada edes parikytäeuroa tohon päälle.
Ei, täähän on nyt miesten stressinpoistoon. Miesten pitäisi maksaa mulle kun tarjoan stressinpoistoaOlis kyllä hyvä saada edes parikytäeuroa tohon päälle.
Olis kyllä hyvä saada edes parikytäeuroa tohon päälle.
Oon katellu tänään puoli päivää norjalaista turskan virvelöintiä vuonoilta, pakko laittaa välillä ytube kiinni.Tai kilon siika.
Oliko hyviä? Näihin kyllä jää välillä pahasti koukkuunOon katellu tänään puoli päivää norjalaista turskan virvelöintiä vuonoilta, pakko laittaa välillä ytube kiinni.
Turska varmaan kiroaa samaaNäihin kyllä jää välillä pahasti koukkuun
Sieltä näkyy tulevan kalaa kuhtalaisen helposti, eli kyllähän tuo vähän kuumottaa päästä kokeilemaan.Oliko hyviä? Näihin kyllä jää välillä pahasti koukkuun
Mieti, minäkin olen nostanut turskaa norjan kalliolta. Ei siitä toki ole aikaa kuin vajaa 40 vuotta, mutta kumminkin.kyllähän tuo vähän kuumottaa päästä kokeilemaan.
Minkämoista puristelun kohdetta olikaan tarjolla?Rintojen puristelu kun on miehille stressinpoistoa niin tarjoan nyt jollekin miehille puristeltavaa
Kaipaisin nyt sitä että joku sivelis mun tissejä![]()
Ois muuten kätevä semmonen ilmatyynyalus vuonoilla liikkumiseen. Sehän kulkisi kätevästi trailerilla auton perässä.Turska varmaan kiroaa samaa![]()
Tässä mun mielestä hyvä hoito-ohje ja tässäkään ei hikoilua kielletä.Sellasta maisemaa ja jotain harrastuksiin liittyviä juttuja. Mahdollisesti joskus jatkuu fullsleeveks
Voihan siinä ny voimailua harrastaa ihan hyvinHikiliikuntakielto muutamaksi viikoksi. Voi keskittyä pleikalla pelaamiseen!![]()
Ne löytyy jopa tältä palstaltaMinkämoista puristelun kohdetta olikaan tarjolla?![]()
Pienestä nälästä ja tyhjästä mahasta osaa ison bulkin jälkeen jopa vähän nauttia. Ainaki minä osaan.Aika helposti menee päivä pienellä ruualla kun on reilu viikko syyä ryllistetty ad libitum. Nyt pitäis päättää onko loppuillan ihmisiksi vai keittääkö kattilallisen pastaa.
Ei oikein sitäkään mieluusti. Kevyesti voi juNpata.Voihan siinä ny voimailua harrastaa ihan hyvin