Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tänään oli hieno keli, monomestassa kaakaot ja metsässä paljon lunta 👍🏻
IMG_4533.jpeg

Pienestä nälästä ja tyhjästä mahasta osaa ison bulkin jälkeen jopa vähän nauttia. Ainaki minä osaan.

Söin koko pääsiäisen aika vapaasti, ja paino romahti 2.8kg. Vinhaa, koska oon tässä ketoillut jo tovin ja arvelin että sen hiilarimätön jälkeen olis vähintään +4kg.
Ois ihan kiva kyllä päästä sellaseen pitkään massajaksoon jossa sais ihan hyvällä omallatunnolla syödä ihan asioikseen. Ehkäpä sitten jos nää puolierot saa korjattua ja alkaa treeni kulkea.

Pitäisi suunnata nokka kohti rokkikeikkaa. Koska pakotetussa etätyössä niin voin ottaa vaikka pari oluttakin, yleensähän arki on tipatonta.

Vettä vain tulee taivaalta ihan penteleesti.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Minä olen kans Norjaa matkakohteena tässä tuumaillut. Pitääkö se ottaa myös virveli mukaan. :unsure:
Tottakai pitää ottaa. Norjassa merikalastus on vielä täysin ilmasta ja mitään lupia ei tarvi, muistaa vaan, että jättää muutaman sata metriä väliä lohijokiin. Sellaset rannat mitkä syvenee heti rannasta nopeasti on hyviä tai sitten virtapaikat ja nousu- / laskuveden aika. Tuore turska ja sei on aivan mainioita kaloja kun heti paistelee trangiassa tai mökillä, jos sellasessa majottuu.

Tuolta https://norgeskart.no/ vaan merikartta esiin ja katselemaan syvyyskäyriä. Löytyy myös appina

Tottakai pitää ottaa. Norjassa merikalastus on vielä täysin ilmasta ja mitään lupia ei tarvi, muistaa vaan, että jättää muutaman sata metriä väliä lohijokiin. Sellaset rannat mitkä syvenee heti rannasta nopeasti on hyviä tai sitten virtapaikat ja nousu- / laskuveden aika. Tuore turska ja sei on aivan mainioita kaloja kun heti paistelee trangiassa tai mökillä, jos sellasessa majottuu.

Tuolta https://norgeskart.no/ vaan merikartta esiin ja katselemaan syvyyskäyriä. Löytyy myös appina
+ kannattaa kokeilla myös ravustusta

Siihen kylkeen tietysti asiaankuuluvat ruokajuomat.

Sieltä näkyy tulevan kalaa kuhtalaisen helposti, eli kyllähän tuo vähän kuumottaa päästä kokeilemaan.

Tässä on jo varanginvuonon syvyyskarttoja tutkittu.
Minä suunnittelin että kesällä pitäis lähteä punttia heittämään Torniojoelle. Lohi on nääs tyystin saamatta.

Voi v*** että taas v***taa. Kouluampumisen jäljiltä kaikissa kirjoituksissa jaksetaan lätistä, että "älä jää yksin, hae apua, apua on tarjolla". Paskan marjat. Tietysti jos Irmeli Sonkajärveltä tai Matti Turusta haluaa purkaa sydäntään puhelimessa, kun onhan tämä aivan hirvittävää vaikka ei tunne yhtään ketään tapahtumaan etäisestikään liittyvää ihmistä, niin varmaan joku tukihenkilö voi luurissa tirauttaa myötätuntoitkut ja voidaan sitten kokoontua kriisityöntekijän kanssa ottamaan ryhmähali, MUTTA kun kyseessä on ihan oikea hoitoa tarvitseva mielialahäiriö/psyykkinen sairaus, niin jonnekin se luvattu apu tuppaa vaan katoamaan. Nimim. Kokemusta on 😡

Niin ja siis omasta puolestani JAXUHALI kaikille tapahtuneesta traumatisoituneille offarilaisille.

Viimeksi muokattu:
Minä suunnittelin että kesällä pitäis lähteä punttia heittämään Torniojoelle. Lohi on nääs tyystin saamatta.
Minä taas perhoa. Lohia on kyllä saatu, muttei torniojokilaista. Mutta vaihda toi puntin heitto johonkin muuhun millä tulee vähemmän kylkikaloja / raavitaan kalat verille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom