Kylläpä kyllä mutta aika tekee tepposet muistille, ja jos niissä vaikka tapahtunut jotain muutostaNe löytyy jopa tältä palstalta

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylläpä kyllä mutta aika tekee tepposet muistille, ja jos niissä vaikka tapahtunut jotain muutostaNe löytyy jopa tältä palstalta
Affirmative.Minä olen kans Norjaa matkakohteena tässä tuumaillut. Pitääkö se ottaa myös virveli mukaan.![]()
Tsek. Kyllä kelpaa syrjäytyä rauhassa kun naapurin kanssa on hyvät välit, noin 700m.Kaikki näköjään haaveilevat matkakohteista ja minä taas haaveilen lähinnä lopullisesta omalle tontille erakoitumisesta.
Ois ihan kiva kyllä päästä sellaseen pitkään massajaksoon jossa sais ihan hyvällä omallatunnolla syödä ihan asioikseen. Ehkäpä sitten jos nää puolierot saa korjattua ja alkaa treeni kulkea.Pienestä nälästä ja tyhjästä mahasta osaa ison bulkin jälkeen jopa vähän nauttia. Ainaki minä osaan.
Söin koko pääsiäisen aika vapaasti, ja paino romahti 2.8kg. Vinhaa, koska oon tässä ketoillut jo tovin ja arvelin että sen hiilarimätön jälkeen olis vähintään +4kg.
Täh, eiksse ookkaan musta?
Oletko suksinut ittes ylikuntoon?Hikiliikuntakielto muutamaksi viikoksi. Voi keskittyä pleikalla pelaamiseen!![]()
Tottakai pitää ottaa. Norjassa merikalastus on vielä täysin ilmasta ja mitään lupia ei tarvi, muistaa vaan, että jättää muutaman sata metriä väliä lohijokiin. Sellaset rannat mitkä syvenee heti rannasta nopeasti on hyviä tai sitten virtapaikat ja nousu- / laskuveden aika. Tuore turska ja sei on aivan mainioita kaloja kun heti paistelee trangiassa tai mökillä, jos sellasessa majottuu.Minä olen kans Norjaa matkakohteena tässä tuumaillut. Pitääkö se ottaa myös virveli mukaan.![]()
+ kannattaa kokeilla myös ravustustaTottakai pitää ottaa. Norjassa merikalastus on vielä täysin ilmasta ja mitään lupia ei tarvi, muistaa vaan, että jättää muutaman sata metriä väliä lohijokiin. Sellaset rannat mitkä syvenee heti rannasta nopeasti on hyviä tai sitten virtapaikat ja nousu- / laskuveden aika. Tuore turska ja sei on aivan mainioita kaloja kun heti paistelee trangiassa tai mökillä, jos sellasessa majottuu.
Tuolta https://norgeskart.no/ vaan merikartta esiin ja katselemaan syvyyskäyriä. Löytyy myös appina
Minä suunnittelin että kesällä pitäis lähteä punttia heittämään Torniojoelle. Lohi on nääs tyystin saamatta.Sieltä näkyy tulevan kalaa kuhtalaisen helposti, eli kyllähän tuo vähän kuumottaa päästä kokeilemaan.
Tässä on jo varanginvuonon syvyyskarttoja tutkittu.
Myokardiitti tai vastaavaa.Oletko suksinut ittes ylikuntoon?
Minä taas perhoa. Lohia on kyllä saatu, muttei torniojokilaista. Mutta vaihda toi puntin heitto johonkin muuhun millä tulee vähemmän kylkikaloja / raavitaan kalat verille.Minä suunnittelin että kesällä pitäis lähteä punttia heittämään Torniojoelle. Lohi on nääs tyystin saamatta.
Sieltähän tulee viikonloppuna taas hiihdon suomen cuppia ja vormuloita, niin on jotain tekemistä.Myokardiitti tai vastaavaa.
Urheilu ei ole terveellistä, kuten hyvin tiedämme.Myokardiitti tai vastaavaa.