Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rappukäytävä juu, mutta yleensä kai sieltä kuitenki oma sisäänkäynti asuntoon. Ettei naapurin kautta...
Käytännössä asuntoilmoituksissa oma sisäänkäynti tarkoittaa suoraan ulkoa tapahtuvaa sisäänkäyntiä suoraan asuntoon. Kerrostaloissa valtaosalla ei näin ole, mutta joitain poikkeuksia on niissäkin, esim joku päätyasunto saattaa olla omalla sisäänkäynnillä. Eli siitä ulko-ovesta ei kulje muita.
 
Käytännössä asuntoilmoituksissa oma sisäänkäynti tarkoittaa suoraan ulkoa tapahtuvaa sisäänkäyntiä suoraan asuntoon.
Tosikko, tiedän.
Kerrostaloissa valtaosalla ei näin ole, mutta joitain poikkeuksia on niissäkin, esim
...nyt tarkistamatta heitän ulkomuistista, että tämän keskustelun aloittaneessa ilmoituksessa puhuttiin luhtitalosta, ja niissähän joka asunnolla on oma ulko-ovi.
 
...nyt tarkistamatta heitän ulkomuistista, että tämän keskustelun aloittaneessa ilmoituksessa puhuttiin luhtitalosta, ja niissähän joka asunnolla on oma ulko-ovi.
No juu, mutta tuossa ehkä haluttiin korostaa nimenomaan päätyasuntoa eli ilmeisesti kulku suoraan kämppään eikä luhtikäytävää lainkaan missä törmäisi muihin ihmisiin 😁 myös rivareissa on muuten semmoisia et yksi ulko-ovi ja siitä useampi asunto käytävällä 👀
 
Eilen -17, tänään +-0 ja noin 10cm uutta lunta. Mitähän kivaa sit huomenna. Sai taas hien aikaiseksi ku hoiti lumityöt ja koiran lenkityksen.
 
Sauna tuleen, uuni täysille luukku auki ja ILP viilemtämään :).
Kattilan vois kääntää sähkölle ja kaikki patterit tallia myöten läpivirtaukselle, kyllä siinä jokunen kilowatti ehtii mittariin ilmestyä muutamassa tunnissa, oispahan sitä eukollakin kerrankin lämmin:giggle:
 
ei voine pitää kutinsa


IMG_7006.png
 
jjaa, eiheesta olikon jo keskusteltu

Minä olen otottanut ennen omaa viestintääni lorjaiusta tuhon, jota ei ole tullut
 
Jippii. Aina kannattaa valittaa 😄
Intersport on hyväksynyt valitukseni siitä, että palauttamani paita ei ole minulla tahraantunut. Ei tosin siksi, että uskoisivat minun puhuvan totta meikkaamattomuudesta vaan siksi, että paidalla on paljon kokeiluhistoriaa. Heidänkin mielestään on mahdollista, että se pieni kaula-aukon sisäpuolella niskassa ollut tahra on voinut jäädä aiemmin huomaamatta.

Ei nyt ollut kuin parin kympin ostos, mutta kuitenkin!
 
Se höyrähtänyt Maria Nordin on saanut sakkoja eläinsuojelurikoksesta ja eläintenpitokiellon 😃

Tosin valittanee päätöksestä, koska #medikalisaatio #luontoparantaa #hyvinvointiguru
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom