Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FB_IMG_1700688641134.jpg
 
Mihin baariin huomenna ääsjoella?

riippyy täydellisesti esitetystä kysymyksestä, siis mitä haluaa kuulla vastaukseksi

Esim. Minä haluan mennä paikkoihin missä saa istua rauhassa eikä tarvi kuunnella katsella vastenmimrelistä toisten imisten toihua niin valintani ovat aivan erit kun senmoisen imisen joka haluaa nähdä ja olla imisten kanssa sosiaalinen

esim.. viime pe osa kapakoista pullotti imisiä niin Minä valitsin alueen missä olin ainoa asiakas

sai kuunnella omassa rauhassa rokkia ja juoda a-olutta

ei käynyt etes mielessä, että olisin ollut niin sosiaalinen että olisi nastunut sisään johonkin pullottavaan paikaan
 
Loistava vaihtoehto rivitaloa/kerrostaloa etsivälle vaikka ensikodiksi!Vuonna 2022 valmistuneesta luhtitalosta uudenveroinen, valoisa ja avara saunallinen koti. Neliöt on käytetty tässä asunnossa tehokkaasti. Päätyasunto omalla sisäänkäynnillä.

Huvikseni etuovea selasin ja osui silmään. Toi on itelle dealbreaker. En ostais kämppää missä sisäänkäynti naapurin kämpän kautta.
 
Huvikseni etuovea selasin ja osui silmään. Toi on itelle dealbreaker. En ostais kämppää missä sisäänkäynti naapurin kämpän kautta.
Ei kai lemppari kumminkaan päin, mutta vielä vähemmän kiinnostais, että joku toinen ramppais oman kämpän (eteisen?) kautta omaansa.

Ens viikolla sekä kehityskeskustelu että työhaastis. Vois parkua lisää liksaa isompaa kämppää varten.. (joskaan en nyt kyllä jaksais mitään duunin vaihtoja, kun on vähän nyt tätä muutakin mietittävää)
 
Minä asuin kauuuuan sitten sellaisessa vanhassa puutalossa jossa oli kolme asuntoa. Yksi toisessa päädyssä ja kaksi toisessa. Siinä missä oli kaksi asuntoa, oli yhteinen ulkoeteinen.. Toki lukolliset ovet vielä itse asuntoon. Mutta kamalin asunto ikinä äänieristyksen surkeuden vuoksi, naapurin pierutkin kuului selvästi 😄
 
@Heatseeker on hiasetki vielä arvossaan...

Noussee lähelle kymppitonnia, tuo 3,5teur on todella vähän ikiliikkujasta. Tänä vuonna on tullut jonkin verran ajettua saman ikäluokan kampetta, ihan hirveä ajaa nykyaikaisiin pakuihin verrattuna mutta siihen tottuu yllättävän nopeasti.
Edit. Onhan tuo aika rujossa kunnossa, tiputan arvioni kahdeksaan harrasteyksikköön.
 
"kerrostaloa etsivälle - Päätyasunto omalla sisäänkäynnillä" En ostais kämppää missä sisäänkäynti naapurin kämpän kautta.
Ei oo tullut kerrostaloissa juuri käytyä?
Niissä on usein rappukäytävä, ei omaa sisäänkäyntiä joka asuntoon :).
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom