Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
kaiken helevetin näkösiä huutokauppoja...

"tarjous on hyväksytty"

_BHYUF.gif
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole ihan täysin päässyt jyvälle minkälainen se maailman paras mies pitäisi olla najsen mielestä mutta alustavasti tullut tulokseen että: voimakas lihaksikas isomunainen positiivinen herkkä rikas runopoika joka jaksaa kuunnella naisten juttuja loputtomiin, on feministi ja haluaa sitoutua ikuisesti ensimmäiseen pullukkanaiseen jonka kohtaa.

1/10

herkkä
 
Minua vähän huolestuttaa onko pupulla kaikki hyvin

kun olen täälä työmaalla en voi omilla silimillä tarkistaa asiaa

ja olen koton avasta pimeyden jo laskettua niin mahdollinen pupu on jo ehtinyt häippästä, jos on koko päivänä pihamaallani ollutkaan!
 
Kumpis se nyt sitten on, punaniska vai kenwoodi?
Ei kannata ottaa niin tosissaan jos netissä heittää pientä flirttiä, ei tässä ole yyveet lennelleet tai mitään muutakaan siihen suuntaan. En minä ala toisten parisuhteita kampittamaan ja olen myös menossa Narunpätkälle töihin sitten kun alan kunnolla downsiftaamaan 😁
 
Noniin. HF Fluoripuristetta eli nappia ja muita litkuja sotkettu suksenpohjiin. Katkeria on nuo kauden ensimmäiset hiihdot, varsinkin tykkilumella, mutta alettava se on. Ihan jees vapaapäivän viettoa. Edellisen viikon työtunnit 85h + matkustusaika. Alkaa olla vähän hapokasta, sanoisin.
 
Minua vähän huolestuttaa onko pupulla kaikki hyvin

kun olen täälä työmaalla en voi omilla silimillä tarkistaa asiaa

ja olen koton avasta pimeyden jo laskettua niin mahdollinen pupu on jo ehtinyt häippästä, jos on koko päivänä pihamaallani ollutkaan!

Sanot pomolle, että lapsi on sairastunut ja lähdet kotiin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom