Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onpa taas aika vähälle huomiolle jäänyt julkisuudessa tämä merkkipäivä. Miksi uutiset ja some eivät tänään ole miesten iloksi täynnä #tissejä #kaljaa #moottoriajoneuvoja #raskaita_aseita ?
Mä vaan facessa toivottelin hyvää miestenpäivää. Sitten kun se maailman paras mies asuu mun kanssa saman katon alla niin sitten mä näytän sille tissejä, pimppiä ja ostan kaikenlaisia herkkuja syötäväksi 🤔
 
Mä vaan facessa toivottelin hyvää miestenpäivää. Sitten kun se maailman paras mies asuu mun kanssa saman katon alla niin sitten mä näytän sille tissejä, pimppiä ja ostan kaikenlaisia herkkuja syötäväksi 🤔
Onneksi edellä mainittuja voi jokainen katsella myös internetistä.
 
En ole ihan täysin päässyt jyvälle minkälainen se maailman paras mies pitäisi olla najsen mielestä mutta alustavasti tullut tulokseen että: voimakas lihaksikas isomunainen positiivinen herkkä rikas runopoika joka jaksaa kuunnella naisten juttuja loputtomiin, on feministi ja haluaa sitoutua ikuisesti ensimmäiseen pullukkanaiseen jonka kohtaa.
 
En ole ihan täysin päässyt jyvälle minkälainen se maailman paras mies pitäisi olla najsen mielestä mutta alustavasti tullut tulokseen että: voimakas lihaksikas isomunainen positiivinen herkkä rikas runopoika joka jaksaa kuunnella naisten juttuja loputtomiin, on feministi ja haluaa sitoutua ikuisesti ensimmäiseen pullukkanaiseen jonka kohtaa.
1/10

Olen runopoika mutta muuten meni kyllä pahasti huti.
 
Kansallisen liittoneuvoston perustaminen on kovaa hommaa. Närästys tuskin loppuu ennen keskiviikkoa. Juomatonta olutta jäi yli 60 yksikköä ja viikonloppuun liittyy myös kalakukko.
Per capita, oletan? Saman verran jää yli, ja pottukaupalla viiniä ja digestiivejä, kun isännöin pieniä eurooppalaisia kokoontumisia ja varaan tarjoilun suomalaisittain.
 

Hän korostaa myös, että kaupungilla ollaan töissä, eikä suojatyöpaikoille tai vapaamatkustajille ole tilaa.

Organisaatio ei välttämättä ole tähän kaikilta osin valmis ja se on aiheuttanut reagointia, Rontu sanoo. Johtajalla pitää hänen mukaansa olla selkärankaa puuttua tällaiseenkin.

”Täällä pitää tehdä töitä”, Rontu sanoo.

Oh noes, että pitäisi kaupungin hommissa töitäkin tehdä?
 
En ole ihan täysin päässyt jyvälle minkälainen se maailman paras mies pitäisi olla najsen mielestä mutta alustavasti tullut tulokseen että: voimakas lihaksikas isomunainen positiivinen herkkä rikas runopoika joka jaksaa kuunnella naisten juttuja loputtomiin, on feministi ja haluaa sitoutua ikuisesti ensimmäiseen pullukkanaiseen jonka kohtaa.
Maailman paras mies on tietenkin se oma mies!
 
En ole ihan täysin päässyt jyvälle minkälainen se maailman paras mies pitäisi olla najsen mielestä mutta alustavasti tullut tulokseen että: voimakas lihaksikas isomunainen positiivinen herkkä rikas runopoika joka jaksaa kuunnella naisten juttuja loputtomiin, on feministi ja haluaa sitoutua ikuisesti ensimmäiseen pullukkanaiseen jonka kohtaa.

Täällä 9/10 😅 pullukkaan ei pysty. Se on ehdoton ei. Jos vuosien varrella emännästä tulee pullukka niin siinä on syy vaihtaa.

Mitä feminististyteen tulee niin pakko olla. Asun kahden tytön kanssa ja haluan että pärjäävät elämässään ja heillä on samat mahdollisuudet kuin muillakin ja opetan heitä siihen. Eli olen feministi. Ei se rekkalespoläskivittuversio missä kaikki on miesten syytä.
 
Per capita, oletan? Saman verran jää yli, ja pottukaupalla viiniä ja digestiivejä, kun isännöin pieniä eurooppalaisia kokoontumisia ja varaan tarjoilun suomalaisittain.
Yhteensä. Virhe ei jyvitettynä ollut mitenkään suuri, neljä yksikköä per osallistuja per päivä.
En muista milloin viimeksi ollut yhtä paha liskojen yö. Tunti sänkyyn kömpimisen jälkeen piti nousta vaihtamaan kuiva paita päälle.
Nyt saa viinapiru pysyä poissa seuraavaan kertaan saakka.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom