Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Latelan Laurin hurja taloremontti näyttää just sellaiselta miltä aattelinkin.
Homma ihan alussa niin suunnitellaan hevosaitauksen valaistuksia, toki valaistus on hyvä suunnitella ajoissa mutta kun ei ees tietä vielä talolle.
Pihanavettaan kauhiat sauna ja paljusuunnitelmat, ennenkuin taloon edes koskettu.

En voinut olla miettimättä mikä mahtaa olla budjetti, projekti toki ihan tehtävissä mutta mikähän mahtaa olla budjetti. Aikataulu vaikuttaa aika kireähköltä etten sanoisi...
Mä olisin tehnyt kodin siihen tiilirakennukseen 🤭
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaksanu lukea kaikkea, mutta ei sitä nykyisellään ämpärikaupalla tarvii alkoholia ottaa.
Olut sillon, toinen tällö ja muutama (pullo) rieslingi/punkku ruoan kanssa ni siinäpä sitä.

Hyviä nautintoaineita!
 
Koiran toipuminen alkaa olla hyvällä mallilla, töissä ei ole tarvittu poliisia eikä ambulanssia viikkoihin, tänään pääsin myös vähän rautaa kolistelemaan työaikana, nyt pari vapaata ja suunnitelmina pelkkää ylensyöntiä sekä videopelejä.

Iskeeköhän kohta salama?
 
9280FC85-8B32-466F-B24A-1D2646E969E8.jpeg
 
Tökkää mulla jo tuohon "henkilömäärä 2", hetken mietin että miten voi olla kokevikainen toyota, mutta niin, tuossahan on jakopää remmillä, eli käyttäjävika jos ei ole vaihdettu(/vaihdatettu) ajallaan...
Hyvinkin mahdollista että remmi kaput ja venttiilit uusissa. Tai koko kansi, noihinhan saa tarvikekansia jotka ei ole etes kovin kalliita, tosin laadusta en sitten tiedä.

Mulle tuollainen 2-paikkainen urheiluauto sopii oikein hyvin.
 
Hyvinkin mahdollista että remmi kaput ja venttiilit uusissa. Tai koko kansi, noihinhan saa tarvikekansia jotka ei ole etes kovin kalliita, tosin laadusta en sitten tiedä.

Mulle tuollainen 2-paikkainen urheiluauto sopii oikein hyvin.
Eikä ainakaan orkkisventtiilit tietääkseni ruukaa vähästä katketa ja aiheuttaa täystuhoa...
Nykyäänhän saa muutamalla kympillä kameran, jonka voi ujuttaa hehkun reiästä ja tsekata että männän laet ainaki on ehjät...
 
Kävin sulattaa eilen autoa parkkihallissa. Ajoin muutama kilometri ABC hakee pakettia ja ovet oli jäätynyt kiinni, onneksi oon käyny salilla ja pääsin murtautumaan autosta ulos.
 
Eikä ainakaan orkkisventtiilit tietääkseni ruukaa vähästä katketa ja aiheuttaa täystuhoa...
Nykyäänhän saa muutamalla kympillä kameran, jonka voi ujuttaa hehkun reiästä ja tsekata että männän laet ainaki on ehjät...
Juu, eipä ne kovin kalliita ole.
Tosin tuossa tapauksessa olisi järkevintä avata kansi joka tapauksessa, ja samalla siinä purkaa alakerrankin tarkistusta varten kun motti on irti.
Siis tuossa ko. auton tapauksessa, näyttää sen verran projektilta.
 
Kävin sulattaa eilen autoa parkkihallissa. Ajoin muutama kilometri ABC hakee pakettia ja ovet oli jäätynyt kiinni, onneksi oon käyny salilla ja pääsin murtautumaan autosta ulos.
Onneksi nykyään on puhelin aina mukana, olisit voinut soittaa häkeen ja tilata raavaat palomiehet vapauttamaan sut sieltä volkkarista.
Noin niinku viimeisenä vaihtoehtona.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom