Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomalaisyritys julkaisee miehille suunnatun tamponin

”Haluamme, että myös menstruoivat miehet tulevat nähdyiksi kuukautistuotteita ostaessaan”, sanoo Delipapin toimitusjohtaja Sanna Karhu.

Öh. Jos sukupuoltaan naisesta mieheksi muuttava ei vielä ole läpikäynyt leikkauksia ja hormonihoitoa, hänellä on naisen sukupuolielimet, kohtu ja munasarjat - nämä siis toimivat kuten ennenkin, jolloin ihan se tavallinen tamponi toimii kuukautissuojana 🤔🤯
 
Viimeinenkin ajoneuvo nastoitettu.
Kyykkyä sitten.

IMG_7191.jpeg
 
Tänään tein avannossa lillumisen enkat, kolme minuuttia.
Osaan varpaista tuli valkovarpaisuutta, onpahan perhanan ärsyttävän tuntuista kun menee tunnottomaksi. Olin jo hakemassa kirvestä amputaatiota varten mutta kyllä ne palautui sitten normaaliksi.
 
Tjaa, siinä tapauksessa seison korjattuna.
Juminu näemmä suunnilleen siihen, missä oli ku keskusteltiin.

Ehkäpä olit oikeassa arviossasi, toki, onhan tässä päiviä jäljellä vielä...

Eikö muka 50 vuotta vanha Land Cruiser ole ku reilun kymppitonnin arvoinen? Miten hinnat näin romahti?

Tässä se taannoinen, näemmä muistin vähä väärin: https://huutokaupat.com/1195241
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tein avannossa lillumisen enkat, kolme minuuttia.
Osaan varpaista tuli valkovarpaisuutta, onpahan perhanan ärsyttävän tuntuista kun menee tunnottomaksi. Olin jo hakemassa kirvestä amputaatiota varten mutta kyllä ne palautui sitten normaaliksi.
Eräällä savusauna(ryyppy)reissulla oli kilpailu aiheesta 4-asteisessa vedessä vyötäröä myöten seisomisen pisin aika. Muiden kauan sitten luovutettua piti reissussa olleet hieman kilpahenkiset veljekset hakea sieltä pois - olisivat muuten siellä varmaan vieläkin. Itse luovutin jo kun nilkoista alas ei ollut tuntoa - sekin tulee aika äkkiä.
 
Eräällä savusauna(ryyppy)reissulla oli kilpailu aiheesta 4-asteisessa vedessä vyötäröä myöten seisomisen pisin aika. Muiden kauan sitten luovutettua piti reissussa olleet hieman kilpahenkiset veljekset hakea sieltä pois - olisivat muuten siellä varmaan vieläkin. Itse luovutin jo kun nilkoista alas ei ollut tuntoa - sekin tulee aika äkkiä.
En tiedä mitä riskejä sisältyy muuten mutta viimekädessä hypotermia ainakin, paleltumat vaatinee varmaan pidemmän ajan kuin mitä avannossa selviää hengissä mutta toki se vyötärösyvyys lisää merkittävästi hypotermiaan joutumisaikaa vs. uiminen.

Mulla loppuu itsellä usko ja alan epäillä loppuuko raajoista liikkumiskyky, tosin kaverikin oli tänään 5 minuuttia eikä tuntunut missään. (sillä neopreenisukat, hanskojen lisäksi)
Meinasin ensin että oisko sen saman ajan mutta aattelin että en viitsi liioitella kun vasta toista kk käynyt ja toinen kuitenkin vuosia.
Mun pitäisi hommata kello itselle niin voisi lisätä sitä aikaa pikkuhiljaa, neopreeni kengät otan huomenna kun ei ollut mukava kokemus toi varvashomma.
 
...tulevat nähdyiksi kuukautistuotteita ostaessaan...

En ole koskaan kokenut tarvetta tulla nähdyksi kuukautistuotteita ostaessani.

Varmaan johtuu cis-sukupuolisuudesta. Don't get me wrong, kyllähän te tiedätte, että minusta olisi kiva, kun olisi testoa ja qlli jne., mutta silti. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että kuukautistuotepaketeilla on sukupuoli. 🤯

Varsiterillähän on, jokin. En tiedä onko se sukupuoli, mutta jokin on, koska kaupassa vaaleanpunaiset sijaitsevat eri hyllyssä kuin siniset.

6410405270863
6410405270856


Oransseja Bic-teriä taitaa olla sekä vaaleanpunaisten että sinisten vieressä.
 
Ostaako niitä Bic-teriä joku hullu? Ei niillä ainakaan mieskarva mihinkään lähde. Ihon saanee rikki, kun tarpeeksi kauan rapsuttelee.

muoks. vai olikohan niin, että niillä pysty just kerran partansa ajaan ja sen jälkeen ei tee enää mitään.. Ei oo enää vuosiin jaksanu höylällä vetää partaa.
 
Sain viime viikon torstaina levyn fazerin sinistä, ennole vieläkään muistanut tuoda sitä autosta tänne sisätiloihin nautittavaksi.
 
"Lähdenpä vähä hölköttelee, ku nilkkaan ei satu."
20 min: Ei satu.
30 min: Tuntuukohan vai kuvittelenkohan.
40 min: Tuntuu, mutta jos vielä kierrän tuolta...

Nyt voikin pitää muutaman päivän hölköttelytaukoa.
 
Kohta lähtö magneettiin. Saas nähdä onko kokemus yhtä perseestä kuin viimeksi. Voi joutua sen jälkeen ottamaan pari täällä parjattua iltaolutta. Prosenteilla.
Ei ollut hanurista! Olin varannut XL putken ja kun oli lannerangan kuvaus mentiin jalat edellä. Eikä kestänyt kovin kauan. Ei ahistanut lainkaan.

Tämä oli ihan mukava kokemus. Toki olutta silti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom