Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Screenshot_20231115_125457_Instagram.jpg
 
Menee, mutta. Paremman makuinen on useammalla prosentilla.

ja alkoholiton ei saisi kahtaeuroa enempä alueella maksaa jos tahtotila olisi, että sitä imiset ostaa

nyt kun se on lähes keskioluen hinnoissa niin eihän sitä ostetan kun pakottavan tarpeen etessä

esim juurikin keskenkaiken liikuntasuorituksen: juomatauvolla
 
Vaikka olen samaa mieltä monesta edellä esittämistäsi väitteistä, niin vähän tämä nyt menee jo paatokselliseksi oman mielipiteesi julistamiseksi.

😄 Ei mulla nettiin oo muuta annettavaa kuin oma mielipide.

Mutta olet todella oikeassa! Epäonnistuin artikuloinnissa paatoksen vimmassa. En siis ajattele, että minun tapa on oikea tapa elää ja sopis kaikille. Ei missään nimessä. Ihte tykkään tästä ja tässä hyvä vaihtoehto. Ja kiistellä voi vaan makuasioista sano kissa kun persettä nuoli. Mutta vapaita ovat herrat juomaan ja nauttimaan siitä.

Mulla on joku maksavika myös niin ei keho kestä alkomahoolia.
 
Aloitin joululahjojen ostamisen 19 v. veljenpojasta hankkimalla urheilullisen "juuri tulin suihkusta" - klassikkotuoksun.




🤔

Tuoksun lisukkeeksi ajattelin ostaa joko bokserit/boksereita, t-paidan tai vaikkapa merinovillapipon.

Lahjan saajan aktiivisin harrastus lienee tietokoneella pelaaminen kaiket yöt. Hän käy satunnaisesti kavereidensa kanssa myös kuntosalilla, karaokessa (:eek:) ja festareilla.



polo-ralph-lauren-logo-trunks-pack-of-5_18842652_42189955_2048.jpg


205161039-2


8523471-1-fallburgundy


203507407-3



Mitä asiantuntijaraati suosittelisi tuoksun kylkiäiseksi?

Alkoholia en ajatellut ostaa, enkä energiajuomiakaan...
 
Aloitin joululahjojen ostamisen 19 v. veljenpojasta hankkimalla urheilullisen "juuri tulin suihkusta" - klassikkotuoksun.




🤔

Tuoksun lisukkeeksi ajattelin ostaa joko bokserit/boksereita, t-paidan tai vaikkapa merinovillapipon.

Lahjan saajan aktiivisin harrastus lienee tietokoneella pelaaminen kaiket yöt. Hän käy satunnaisesti kavereidensa kanssa myös kuntosalilla, karaokessa (:eek:) ja festareilla.



polo-ralph-lauren-logo-trunks-pack-of-5_18842652_42189955_2048.jpg


205161039-2


8523471-1-fallburgundy


203507407-3



Mitä asiantuntijaraati suosittelisi tuoksun kylkiäiseksi?

Alkoholia en ajatellut ostaa, enkä energiajuomiakaan...
Ehkä tuo t-paita jossa polo logo?
Btw itse tykkään tuosta Polo Red tuoksusta, tosin en oo Sportia tuoksutellut
 
lisäksi nämä, ei musiikin ystävä, keskittyvät GAYkan aikaan keskustelemaan kovaäänisesti eivätkä seuraa musiikkiesitystä lavalta lainkaan, ja sekös musiiknikuuntelijaa häirittee kun ei sitten niin tippaakaan kinostaisi kuunnella joidenkin vieressä seisovien toimittelua vaan sitä rokkenrollmusiikkia lavalta

Nämä voisi jotenkin eliminoida pois pilaamasta iltaa💥💣🔪🔌✂️📌🪓🪚🗡💉
 
Palailin tässä juuri kasarmille, onneksi komp vääp Sylviä ei näy missään.

Aamukahvi tippumaan.

Olin marssimassa. Suunnistusosuudella metsäpolulla hieman eksyin suunnitellusta matkasta ja päädyin lopuksi kiertämään vielä Iivon lenkkiä (Kajsna tietää), missä on vähän turhankin paljon korkeuseroja näin keski-ikäisen sylverön mielestä. Kun ei ole suksimia jalassa, niin alamäessäkään ei voinut huilata.

Aikaa meni 1,5 tuntia normaalin noin 45 min sijasta. Pitää kävellä niin kauan kuin ehtii. Kun sinne ajetaan suksiladut talveksi, niin reittivalikoima vähenee. Stadionilla on jo ympyräladut - Kajsnaa ei näkynyt hiihtämässä - mutta hyppyrimäkien lumetus oli käynnissä.


Kake, meidän täytyy vähän keskustella.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom