Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Njaa. Kempit möi Kempoweria 100 miljuunalla. Osakkeen hinnalla 30€. Ei alkanu ulkomaan massimiehet maksaan mitään 54€ hintoja. Ei silti, satumaiset voitot kääräisivät kuitenkin.
 
Eiks se nyt vaan oo tuo sooner or later. Tai miks siihen tulis pilkku?
emt
Jotenkin vain mietin mutta ei se leimaan kyllä sopiskaan.
Ehkä mä sittenkin otan vaan tän:

(tämän kuvaehdotuksen on Irtak ystävällisesti minulle tehnyt jo joskus kauan sitten)
1699519330303.png
 
Viimeksi muokattu:
"...näkisitpä velipojan carinan, se se vasta on hienossa kunnossa...."
"...kaheksan tuhannen välein oon öljyjä vaihtanut..."
"...laita se civikkis kuntoon niin saat siihen ehkä leiman..."


Aijai, hienoja miehiä.
 
emt
Jotenkin vain mietin mutta ei se leimaan kyllä sopiskaan.
Ehkä mä sittenkin otan vaan tän:

(tämän kuvaehdotuksen on Irtak ystävällisesti minulle tehnyt jo joskus kauan sitten)
katso liitettä 260186
Eikö tämä ollut kajsnan #claccicco taidetta ennen pesukarhuaikaa? Muistanko niin väärin?
 
Juuri tätähän minä tarkoitin 👍🏻

eli olisi oltava enemmän juntti saadakseen NAISta

entä jos mieltymykseni kohdistuu enemmän asiallisiin vosuihin?

oletan että, he, olisivat myös enemmnä asiallisiin Miehiinpäin kun ilaman paitaa julkisesti liikkuviin
 
voin Minäkin olla sitten ilman paitaa esinmerkikis saunassa ja suihkussa
 
Mä luulen että toi teksti rinnassa saattaisi aiheuttaa kielitaidottomissa väärinkäsityksiä.

Mutta olisi se nyt omaperäisempää kuin typerät fraasit ja lapselliset motivaatiolauseet englanniksi, jotka jostain syystä muotia ovat.

Itsekin eksyin tilaamaan toiseen käteen vähän koristetta alkuvuodelle, toivottavasti vain lopputulos toimii yhtä hyvin kuin oma visioni siitä.
 
Mitäs porukka on mieltä työmarkkinauudistuksista ja mm. lakko-oikeuden rajoittamisesta sekä irtisanomisen helpottamisesta?
Minun kantaa nyt ei varmaan tartte arvailla mutta jokin muutos pitäisi saada siihen ettei järjettömiä tukilakkoja enää olisi, tyyliin satamat kiinni vaikka ei kuulu heille jne.
Työnantajana en taatusti irtisanoisi ketään hyvää työntekijää vaikka se olisi kuinka helppoa, palkkaaminen mennyt toisaalta todella taiteiluiksi viime vuosina ja ketään ei voi palkata kuin ensin määräajaksi ja muilla suojaustoimilla kun ihme perseilyt pahenee vuosi vuodelta.
Viimevuonna tuli yksi töihin ja samantien alkoi saikuttelut, onneksi oli määräaikainen mutta tuli se perkele kalliiksi.
Näin työntekijänä ainakin syletti katsoa kun toiset saivat saman palkan tekemällä ns. "fuck all". Toki olisin voinut itsekin nukkua päivän/yön läpi ja lopussa satuilla "kirjanpitoon" tapahtumat, mutta ei vain omatunto antanut myöten moiseen.
"Kyllä se seuraava vuoro hoitaa...". Tällaisten henkilöiden soisin kyllä saavan kenkää helpommin. Mikään vituttanut enemmän kuin tulla töihin tietyn vuoron perään, kun tiesi että ensin olisi pakko lähteä tarkistamaan koko alue, ettei siellä odottanut jokin paskanakki josta itse saisi syyt niskoille, koska edellinen vuoro ei ollut nostanut persettään penkistä viimeisen 12h aikana muuta kuin jääkaapilla käyntiä varten.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom