Yhdellä daamilla oli kans tuollainen ja se jakopää piti pahan kuuloista rominaa kylmäkäynnistyksessä. Toisia ihmisiä ei nämä autohommelit huoleta, eivätkä niillä itseänsä stressaa. Ajetaan niin kauan kun liikkuu.
Toisia ei tosiaan kiinnosta, toisia kiinnostaa erilailla.
Pysyykö autoilun kiinteät kulut alle 500€ sähköautolla? Toki ei voi vielä tietää, kun joutuu kovasti arvailemaan nykyauton jäännösarvoa.
Ite ku vasta tuon "uuden" käyttökinnerin ostin, ei tartte huolehtia jäännösarvosta. Käsiraha oli kolminumeroinen, ja sillä sai nimensä omistajan lokeroon otteessa, haltijan lokero jäi tyhjäksi.
Ei oo tfs, mutta on kuitenki i. Ei oo dsg, vaan on kytkinpoljin, vaihdekeppi, ja käsijarrukahva. On myös mekaaniset lukot ja kahvat ovissa ja luukuissa. Löytyy toki ilmastointi, mutta lämmön ja puhalluksen ohjaukset toimivat nupeilla, joita voi käännellä hanskat kädessä, ja ajon aikana, katsetta tiestä ja liikenteestä irroittamatta.
Laitanpa tähän samaan äskeisen pohdintani, ku kävin just lähikaupassa. Sivustapäin kattelin yhtä autoa, joka siinä oli lähtöä tekemässä, että mikähän kiiia tai toiota tuo mahtaa olla. Ku lähti vaimeasti inisten liikkeelle, näky persuksissa olevan klonkswagenin logo. Oli siis varmaan joku iidee.xyz. Tuleeko se mallimerkintä jollain sateenkaariteemalla sanoista Identity Denied, vai mistä, kertokaa tietäjät? Vuosikymmen sitte alkoi olla hankala erottaa sivuprofiilista, onko joku auto Skoda, Audi vai Bemari, samoin japsit alkoi olla keskenään samannäkösiä, mutta ny ei enää ees tiiä millä mantereella ne on piirrelty...