Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Valintoja valintoja...


lindt-gold-teddy-advent-calendar-out-of-pack-172g.png




26596-sinful-12-days-of-christmas-adventures-for-women_01_product.jpg

Jaha.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä oon jopa vähän ihmeissään, et Lehto on pysynyt pystyssä näinkin kauan. Paska juttu niille, joilla on vielä takuunalainen luukku kovalla velkarahalla ostettuna Lehdolta. Tuolta rintamalta uskallan luvata pitkiä ja katkeria riitoja piiiiitkälle tulevaisuuteen.

Mut joo, en laittais kyllä euroakaan likoon, paitsi sen puolesta, että nurin menee ja helvetin monta ihmistä menettää siinä sivussa rahansa joko osakkeissa tai asunnoissa.

After Eight on oikeastaan ainoa "joulukonvehti" jota saattaa syödä muulloinkin.
Riidathan on varmaan jo loppunut, minä en ainakaan rahaa niihin riitoihin laittaisi koska maksajaa ei niille löydy vaikka kuinka oikeassa olisi.
Se on kyllä kumma vaikka kuinka olisi RS rahoitusta ja/tai jälkipainoitteista maksamista niin aina se asunnonostaja joutuu maksamaan jotain ylimääräistä, tässä olisi paikka luoda jokin luotettava instrumentti jolla tämä riski poistetaan.
 
Riidathan on varmaan jo loppunut, minä en ainakaan rahaa niihin riitoihin laittaisi koska maksajaa ei niille löydy vaikka kuinka oikeassa olisi.
Se on kyllä kumma vaikka kuinka olisi RS rahoitusta ja/tai jälkipainoitteista maksamista niin aina se asunnonostaja joutuu maksamaan jotain ylimääräistä, tässä olisi paikka luoda jokin luotettava instrumentti jolla tämä riski poistetaan.
Olen omin pienin kätösin penkonut Lehdon rakentamia kerrostalokohteita niin rakentamisaikana kuin valmistumisen jälkeen ja uskallan luvata, että yllättäviä piileviä rakennusvirheitä on vielä odottomassa. Siinä kun sattuu esim runkoviemärin epäonnistunut asennus paskomaan esim yhden rapullisen 5-6v vanhoja kämppiä ja rakentaja on rahatomana konkurssissa, niin siinä on yhtiölainavivussa tuskaileva talonyhtiö ihan uudenlaisessa kusessa.
 

12 / 12​

¡Increíble!

¡Increíble! Ihan mahtava suoritus. Sinulla on selvästi espanjan alkeet hallussa. Ehkä testi tuntui jopa liian helpolta, ja osaat muutakin kuin pelkät alkeet. Muy bien!
 
Komeasti valaisi tuo liki täytenä mollottava kuu, paikoin ei ollu otsalampusta oikeastaan mitään iloa. Mutta kovin taitaa tulla taas kylmä yö, sikäli kun tuo taivas pysyy pilvettömänä.
 
Jypin pipo sille, kuka saa tungettua peräreikään koko laatikollisen niitä vihreitä kuulia.

2,2kg.

En osallistu. Sitäpaitsi löytyy jo JYP kaulaliina.
 

2,2kg.

En osallistu. Sitäpaitsi löytyy jo JYP kaulaliina.
Ei kyllä heti tuu mieleen, et ketään vihaisi niin paljon, että antaisi tuon rasian lahjaksi:unsure:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom