Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Oma veikkaus on, et kerrostaloprojektit on seuraavan 2-3 vuotta seis, ainakin isossa kuvassa. Peruskorjauspuoli vetää sen minkä vetää, teollisuudessa hankkeet etenee omalla painollaan, mut uusia tuskin startataan lähiaikoina. Ensimmäisenä lähtee pientalopuoli nousuun, kunhan materiaalien hinnoittelu palaa ns normaalille tasolle ja viimeisetkin "koronakorotukset" riisutaan hinnoista pois.

Mut kyl se raksa on on taas vaihteeksi useamman vuoden paskassa jamassa.
Täysin samat ajatukset.
Perskorjauksissakin tehdään vain pakolliset ja moni taloyhtiö saattaa siirtää ei pakollisia projekteja jos kassa huonossa kunnossa, tosin ensi vuonna olisi just hinnallisesti järkevin tehdä rempat kun tarjouspyyntöihin vastataan järjellisin hinnoin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sylville on löytynyt hoitomuoto.


Fiksu lääkäri! Minulla tosin on jo tämä hoitomuoto käytössä. Ehkä annostusta pitäisi tuplata 🤔 Nykyinen tapaus ei vaan tykkää lajitovereistaan (tämä aivan ymmärrettävä ilmiö, tunnistan sen itsessänikin).

Seuraavana listalla taitanee olla ketamiini, koska kaikki muut laitteet ja härpäkkeet on jo testattu.
 
Tarviiko 20 vuotiaalle ehkä joskus mieheksi kasvavalle pojalle viedä mitään lahjaksi jos menee kakulle 🤷‍♀️

Capture.PNG
 

Hei! kiitos vinkistä. Viereisen kauppakeskuksen myymälästä haen sukat.

Kynttilä liian kallis.
 
Vitness-lounas: kanaburger ja halloumiranut. Menee hauikseen kaikki. Tai penikseen.

Kahdelta tarinoimaan tuonne haastikseen. Toki siis kämpiltä tarvii mihinkään lähteä, ettei ihan mahdottomaksi mene.
 
Mulla ois ihan tuoretta videokuvaa pakaroista, laitanko?

Ihan vain tarkennuksena minun pakaroista
 
Viimeksi muokattu:
Itekin huitaisen kyllä tuon islantilaisen Börkurin heti huiviin, kun on yhtään saumaa.

Muutenkin loppuu kohta viinakaapista tila, jos ei pääse yhtään kurlaamaan.
 
Perjantaina taidan kitata yhden (tai kaksi) Bahama mamaa. Sen jälkeen kuorsaan sohvalla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom