Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ej. Happamia ja karvaita.

Epäilemättä myös suosikkisi:
kak-pravilno-est-marakujju.jpg


😅
 
🧐

Uskon, että et ole humalaan asti käyttänyt alkoholia, mutta oletko muuten voinut välttyä. Sitä on kaikkialla, monissa tuotteissa mausteenakin.

Edes?

fazer-liqueur-fills-350g-229127.jpg


emmi_475000553.png
Hyi hemmetti. Nuo jäteämpäristä kauhotun litkun ja halvimman pääsiäismunasuklaan kombot ovat helvetistä. (no ok, kai ne sitten Saatanalle sopivat? 🤷‍♂️)
Eri asia on ottaa hyvä pala suklaata ja nautiskella sen mausta. Sitten huuhtoa suu laadukkaalla konjakilla ennen seuraavaa palasta. 👌 😉
 
On! Ja täsähän taitaakin olla suhteellisen pitkä poloku etessä. Tosiaan etellisessä kustannuspaikassa aivan liikaa töitä viime vuosien aikana ja vähän kaikennäköistä säätöä siviilielämän puolella. Parhiin otheeseen kävin työterveytessä ruikuttamassa ja aina muutaman viikon saikulla meni pahin väshy ohi. Nyt vaihoin elokuun puolvälissä kustannuspaikan ihan toiseen virmaan ja tuossa pari viikkoa sitten tuli täys seinä vastaan jaksamisen kanssa. Ei kertakaikhiaan jaksanu/pystynyt tekemään mitään. Nyt on sairauslomaa, mutta eipä taieta näillä näytöillä jatkaa koeajan jälkeen sopimusta. Tosin en kyllä tiedä mahtaako tästä kuopasta enhää työkykyiseksi päästä, jotennii tuntuu melko syvältä kuopalta ja taitaa joku masennuskin olla päällänsä.
Se on sellainen juttu että ei taida enää sulla auttaa viikko eikä pari huilia vaan puhutaan vuosi tai pari huilia.
Mulla meinas kipata 2019 ihan kanssa jaksamisen kanssa kun töitä ilman kunnon lomaa pari vuotta ja henkilökohtainen paska päälle, siinä meni seuraavana talvena pimeässä ja piilossa koko talvi ja meinasin että pidän välivuoden töistä. Jostain se työinto kuitenkin palasi ja pari vuotta meni tosin hyvin, nyt on jostain syystä ollut todella takkuista taas ja se on kumma kun ei sille ihminen itse mitään mahda vaikka kuinka haluaisi, se vielä aiheuttaa lisästressiä.

Jotenkin luulen ainakin itsellä kroonistuneen tuon ja ei pysty enää olemaan suorittaja, onneksi on itse keksinyt keinoja ja ollut niitä mahdollisuuksia että voinut lepuuttaa itseä koska sinne ei välttämättä enää koskaan palata.
 
Tosin en kyllä tiedä mahtaako tästä kuopasta enhää työkykyiseksi päästä, jotennii tuntuu melko syvältä kuopalta ja taitaa joku masennuskin olla päällänsä.

En mitenkään halua masentaa, mutta kaikista hyvistä ohjeista, kannustuksista, elämäntapamuutoksista, hoidoista ja lääkkeistä huolimatta voi tosiaankin käydä niin, että työkykyä ei loppujen lopuksi vaan löydy riittävästi - tämän toteamiseen menee kyllä useampi vuosi.
Terveisin Sylvi 51-v, työkyvyttömyyseläkeläinen.

Mutta tilannehan ei välttämättä ole ollenkaan näin paha Sinun kohdallasi! Tärkeää on, että olet itse tajunnut tilanteen. Kaikenlaista kannattaa kokeilla kunhan huomioi, että monilla on vahvoja mielipiteitä suuntaan jos toiseenkin - jopa täysin ilman minkäänlaista kokemus- tai faktapohjaa, koska aihe jostainsyystä herättää runsaasti tunteita - mutta vain se sinun oma kokemuksesi siitä, mikä sinua auttaa, on tärkeä. Pikaparannusta tuskin on, edessäsi ei 100 metrin kiihdytystä vaan tuplapitkämaratooni. Kaikki "ota itseäsi niskasta kiinni" sössötykset ovat täysin perseestä, älä missään nimessä suostu kuuntelemaan niitä!

Tämänkin kirjoituksen voit siis jättää huomioimatta.

Kaikkea hyvää ja kaunista Sinulle 💚
 
katso liitettä 259842

Aina näissä tämä loppuvaihe on jotenkin tuskaisin, kun on paljon kaikkea pientä näprättävää, niin alkaa tuntua ettei valmistu ikinä.
Mulla kaatuu just tohon noi projektit, isot jutut missä tapahtuu paljon ja nopeasti menee mutta se nysväysvaihe missä tehdään tuntikausia näkytömätöntä ja usein jopa turhaa työtä ei oo mun juttu.
Sitten alkaa se oikominen mitä kirotaan aina kun se tulee jossain eteen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom