Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Hehe, leffa pyörii ihan hyvin siihen asti kunnes läppäriin laittaa hdmi-piuhan kiinni, toisto pysähtyy ja kun piuhan irrottaa niin taas toimii.

Saatanan kommunistit #yle
Miksi HDMI piuha on edes käytössä? Eikös se riitä että klikkaa koneesta tai puhelimesta näytön peilaus.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menikö viikonloppu pykälän pitkäksi?
Reilun viikon oli pois töistä, saldovapaalla. Nähtävästi ihan yhtä tööt vapaiden jälkeen, mitä ennen vapaita.
Viime yönä heräsin kahdelta pohtimaan, mikä päivä kerkeää pestä lakanat, millo ehtii salille tai lenkille, töissä sitätätätuota. Oivoi. Jospa ensi yönä nukkuisi hyvin.
 
Reilun viikon oli pois töistä, saldovapaalla. Nähtävästi ihan yhtä tööt vapaiden jälkeen, mitä ennen vapaita.
Viime yönä heräsin kahdelta pohtimaan, mikä päivä kerkeää pestä lakanat, millo ehtii salille tai lenkille, töissä sitätätätuota. Oivoi. Jospa ensi yönä nukkuisi hyvin.

Tähän(kin) vaivaan auttaa pari kolmetoista kalijaa. Tai ehkä auttaa, ehkä ei.

Kysymys kunteille, jos pitää loppuvuoden röistä vapaata, niin kuinka pahasti kerkeää alkoholisoitumaan sinä aikana. Toinen kysymys on, että meneekö Mersu ykösellä leimalla läpi. Kolmas kysymys on, että kuinka iso korjausbudjetti (kalijoineen) pitää varata.
 
Tähän(kin) vaivaan auttaa pari kolmetoista kalijaa. Tai ehkä auttaa, ehkä ei.

Kysymys kunteille, jos pitää loppuvuoden röistä vapaata, niin kuinka pahasti kerkeää alkoholisoitumaan sinä aikana. Toinen kysymys on, että meneekö Mersu ykösellä leimalla läpi. Kolmas kysymys on, että kuinka iso korjausbudjetti (kalijoineen) pitää varata.
Henkkoht olen ollut nyt reilun puoli vuotta pois työelämästä, Xantea on mennyt yksi (1) pullo.
Menee jos ei ole kenno homeessa.
 
on tullut piipahdettua ja kuljettua jalat&polkupyöräisin

t.JunttiPyllyjoelta



Sinulla eivät mene Pohjoisranta ja Eteläranta sekaisin. Todella hieno tulos!​


  • Vastasit oikein 8 kysymykseen
Mulla menee aina sekaisin. Mutta ny Israelin hässäkän myötä on tuoreessa muistissa, että länsiranta on veden länsipuolella, ei niin että vesinäköala olisi länteen.

Eli pohjoisranta on tsadi, ja eteläranta on Tallinna.
 
Reilun viikon oli pois töistä, saldovapaalla. Nähtävästi ihan yhtä tööt vapaiden jälkeen, mitä ennen vapaita.
Viime yönä heräsin kahdelta pohtimaan, mikä päivä kerkeää pestä lakanat, millo ehtii salille tai lenkille, töissä sitätätätuota. Oivoi. Jospa ensi yönä nukkuisi hyvin.

Kone pesee lakanat, sillä aikaa voi käydä hiihtämässä, miesoletettu käynyt armeijan niin osaa tehdä särmän pedin ja työasijat murehditaan työajalla. Akuuttiin vaivaan iso vodkapaukku, sellanen puoli tuoppia ja pepsi maxia vähän väriksi. Kauniita unia!
 
Reilun viikon oli pois töistä, saldovapaalla. Nähtävästi ihan yhtä tööt vapaiden jälkeen, mitä ennen vapaita.
Viime yönä heräsin kahdelta pohtimaan, mikä päivä kerkeää pestä lakanat, millo ehtii salille tai lenkille, töissä sitätätätuota.

onko tuo sen arvoista?

Minä en keksi kuinka paljon pitäisi tienata että öitä alkaisin viettää tuohontapaan
 
Kahvit juotu ja nyt työmaalle keittämään lisää kahvia.
Muuten unohtu kertoa: kaikki kivet mitkä kaivoin ylös puun juurelta arboristi vei mukanansa. Olipa hyvä palvelu.
 
näin viimeyönä unta että menin rättikaupaan ja sen rättikapuna myyjä otti minua kädestä kiinni!!!1111!!!111!!!!!

enkä etes heränny tuon jälkeen
200.webp
 
Alakerran ruokalan kahvi on niin laihaa, että pitänee keittää itse vähän tuhdimpaa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom