Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuten @Heatseeker totesikin...Eilen laitoin rengaspuljuun viestin että pistäkee Continentalit tilaukseen, tänään pitäisi iltapäivällä ajella ne vaihtamaan sinne.
Noinkohan muistavat kun viime syksynä sanoivat talvirenkaita alle laittaessa sanoneensa että mun kesärenkaat on vaihtokunnossa, ne samat millä ajoin koko kesän eikä ole edes vielä sakkopinnalla.
Kova oli suunnitelma mennä gymille, mutta niin vaan selkään/kylkeen taas käy niin ettei meinaa päästä tuolista ylös. Ehkei paras idea lähteä nostelemaan punnuksia.
Tuskin.Otat nyt vaan vähän lepiä ja hiukopalaa, niin olo parantunee.
Ferrari California
Kuti peitossa kuitenkin?
En tiedä oliko se musta, mutta auto: oli.ai se: musta
Siis mitä vittua?Olen myös tavanut miehen, jonka mielestä sängyssä ei tarvitse käyttää lakanoita ollenkaan. Peiton voi kuulemma ihan kätevästi pestä, jos muka tarvitsee.
![]()
Anteeksi vain mutta odotan mielenkiinnolla mitä tapahtuu jos meidän erehtymätön oikeuslaitos päättääkin että on syytön.Mikähän ky***nsyylä tuo Vastaamon tietomurrosta ja kiristämisistä syytetty julli oikein on![]()
Siis mitä vittua?
Ja ei kai nyt kukaan oikeasti käännä lakanaa, eikö ne mene pesukoneeseen ja kaapista puhdas tilalle.
Olen myös tavanut miehen, jonka mielestä sängyssä ei tarvitse käyttää lakanoita ollenkaan. Peiton voi kuulemma ihan kätevästi pestä, jos muka tarvitsee.
![]()
Tätä ihmettä odotellessa.Bodaukset: done.
Jostain kumman syystä paino jatkaa edelleen nousua mutta vyötäröltä hitaasti & varmasti silti häviää rasvaa senttien muodossa. En valita, vähän vain ihmettelen.