Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen laitoin rengaspuljuun viestin että pistäkee Continentalit tilaukseen, tänään pitäisi iltapäivällä ajella ne vaihtamaan sinne.
Noinkohan muistavat kun viime syksynä sanoivat talvirenkaita alle laittaessa sanoneensa että mun kesärenkaat on vaihtokunnossa, ne samat millä ajoin koko kesän eikä ole edes vielä sakkopinnalla.
Kuten @Heatseeker totesikin...

Käyttämättömät 3 vuotta sitten paistetut, viileässä mutta plussalla, valolta suojattuna säilytetyt renkaat menet vaihdattamaan vanteille, niin "nää on kyllä aika vanhat jo, kannattais miettiä uusia" mutta harvinaisemmissa koissa (🙄😄) tarjoavat omista varastoistaan vastaavia uusina...

Sakkopinta ja "rengas loppu" ovat toki kaksi eri asiaa. Tässä tuoreessa käyttökinnerihankinnassaki oli toki sinänsä lailliset talvirenkaat alla, mutta ajoin niillä tasan tarkkaan ostopaikasta kotiin, ja se siitä. Pintaa kyllä nelisen milliä, mutta nastoista lähteny 98 prossaa ja valmistettu 2016...

Sanoin kyllä suoraan, että juuriko tosissasi meinaat, että kaksilla renkailla myyt... Suvikumit oli merkkirenkaat vuodelta 2019 ja 6 milliä pintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kova oli suunnitelma mennä gymille, mutta niin vaan selkään/kylkeen taas käy niin ettei meinaa päästä tuolista ylös. Ehkei paras idea lähteä nostelemaan punnuksia.
 
Olen myös tavanut miehen, jonka mielestä sängyssä ei tarvitse käyttää lakanoita ollenkaan. Peiton voi kuulemma ihan kätevästi pestä, jos muka tarvitsee.

:sick:
Siis mitä vittua?

Ja ei kai nyt kukaan oikeasti käännä lakanaa, eikö ne mene pesukoneeseen ja kaapista puhdas tilalle.
 
Eilen oli yksi lääkärijuttu ja joku nainen alkoi puhumaan mulle ihan randomisti, luontaisesti jäädyin ja poistuin hiljaa tilanteesta. (ei sillä että olisi tarvetta rupatella ventovieraiden naisten kanssa mutta kuitenkin)
Epäilen hänellä olleen päivät vähissä, sellainen oikeasti epätoivoinen tapaus tai jotain.
 
Bodaukset: done. Olipahan raju pumppi selässä ja lapasissa.

Jostain kumman syystä paino jatkaa edelleen nousua mutta vyötäröltä hitaasti & varmasti silti häviää rasvaa senttien muodossa. En valita, vähän vain ihmettelen.
 
Bodaukset: done.

Jostain kumman syystä paino jatkaa edelleen nousua mutta vyötäröltä hitaasti & varmasti silti häviää rasvaa senttien muodossa. En valita, vähän vain ihmettelen.
Tätä ihmettä odotellessa.

Olen koittanut välttää pumppitreeniä, tisseille nyt vähän pakko kun tekee gutaa mutta voiskin joku kerta selälle tehdä samanmoisen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom