Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Itekki olen ajatellu vaihtaa käyttökinneriä, 95 mittarilla jo halvempaa ku diesel, niin alkaa sylettää tuo ekstravero, ja farmarikorilleki ois käyttöä. Illalla pitäs käyä yhtä bensakäyttöistä tsekkaamassa, hinta vähä alle kiloeuro.

Oliko jollain linkata isokonttista farkkua sähkökäytöllä hintaluokassa alle 2 k€?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla heti muutama vastaväite

esinmerkikis Minulle henkilöauton ulkonäöllä aivan valtavan suuri merkitys
ja: tästä johtuen sähköautoja ei ole markkinoilla jotka minunmunia,silmä, miellyttäisi

ja toinen, ovat niin törkyysen kalliita ettei ole sitten niin minkäänlaista järkeä ostaa (ajan vuodessa noin 7500 km, bensiinillä: henkilöauton+mopedin kilometrit)
paljon sähkövehjettä halvemmalla saa paljon sähkövehjettä hienomman bensiinikäyttöisen
 
perustellepas vähän
Saman hintasia mitä vastaavat polttomoottoriautot, käyttökuluja ei juurikaan. Mahtava ajaa eikä pärise. Eikä tarvi kuluttaa aikaa tankkaamiseen.

2022 vuos mallin alle 30tkm ajetun teslan saa 38k€. Ei kai sillä hintaan saa mitää vastaavaa bens autoa 🤷‍♀️ Tai vielä halvemmalla noita sähkövatkainmopoautoja mitä ittellä. Tilaa on sisällä vitusti kun puuttuu kaikki polttiksen tekniikka. Ei isoa polttomoottoria, ei kardaania, ei tankkia. Ainostaan 15cm pohjasta akkua ja putkikassin mahtuva pien sähkömoottori suoraan taka-akselilla.

Juu rumahan se on ku mikä. Mutta ittellä ei tarvetta bemarille.


edit. Saatte toki ajaa polttoaineella käyvällä mesellä. Ei mitään pakkoa vaihtaa sähköautoon. Itte suosin sähköä ja sopii ittelle.
 
Minulla heti muutama vastaväite

esinmerkikis Minulle henkilöauton ulkonäöllä aivan valtavan suuri merkitys
ja: tästä johtuen sähköautoja ei ole markkinoilla jotka minunmunia,silmä, miellyttäisi
Ei varmaan katsota samalla silmällä, mutta ei ne omaan silmään NIIN erikoisilta näytä. 🤔
 
1,5 kilometrin työmatkan ja lähipalveluiden kävelymatkan etäisyyksien takia ei ole autolle tarvetta. Mutta kyllä itsekin ostaisin sähköauton, jos auton ostaisin. Enemmän tulevat yleistymään ja siinä samassa kattavampi latausasema verkosto.
 
Ei varmaan katsota samalla silmällä, mutta ei ne omaan silmään NIIN erikoisilta näytä. 🤔

onhan ne valtaosa juurikin niitä koppiautoja jollaista en,missään,nimessä,halua

esinmerkikis juurikin kaikki vw:n sähköt, ei ensimmäistäkään matalaa mallia, jotka Minun Munaan
 
Oletan, että ehdoton vaatimus myös yhdeltä istumalta Hangosta Nuorgamiin. Ja vetokyky 3000kg
Ei sentäs, arkipäivän kehonkuljettimelta, johon kilsoja tulee vuodessa ehkä kymppitonni nykyään. Mutta käyttötilin kate pitää riittää niin, että kortilla ku maksaa, tai yksityiselle käteisellä/mobiililla, niin oma nimi kirjautuu kohtaan omistaja eikä haltija.
 
nykyään oikeastaan henkilöautoajeluni ovat viikossa:

ma:kuntoilusali
ti:kuntoilusali
ke:ulostee+maitokauppa
to:kuntoilusali
pe:
la:ulostee+maitokauppa
su:ulostee+maitokauppa

ja noiden päälle huvitteluajoelua #ajankuluksi

vimme ke, kävin tankkaamassa ja eilen pyörähti satanen trippiin
 
Viimeksi muokattu:
ehkä vielä joskus ryhdyn käymään myös pe kuntoilusalilla, nykyään kaljalla, onely (polkupyörällä,tottakai)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom