Enkä jaksanut kokonaan katsoa. Kuvakulma sellainen ettei oikein näe mitä konehuoneessa tapahtuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai nuo ledipaneelit ihan niiiin kuumana käy. Mutta pääasia että näkee.Onhan se, silloin kun kaikki menee kuin strömsöössä. Toki ainoa joka edellä mainituissa huolloissa voi potkia vastaan, lienee jarrut, sikäli kun ei mitään tietoa et milloin viimeksi käyneet levällään, niin saattaahan siellä ruosteenpaskaa olla hidasteena.
10% vittusaatana mahdollisuuden voi antaa löpösuotimen vaihdolle, jos sattuu käymään niin, että ei ilmaa itseään suosiolla.
Vois muuten olettaa, että 12000lm valoteho tuottaa jo sen verran lämpöä, et eikös se jo vähemmät lumetkin sulata pihatieltä? Eli ns winwin ratkaisu
Sun pitää keksiä mulle joku sopiva rooli niin tuun
Niin, enhän minä mokkapalan koosta mitään puhunutKyllä, yksi mokkapala, sellaisena kuin se uunista tuli. Ei mitään leikeltyjä murusia.
Niin se Teslakysymys... Puliukolla ollut T vajaan vuoden, ajanut sillä noin 10k, kokonaiskilometrit kiesissä 70k.Niin, enhän minä mokkapalan koosta mitään puhunut![]()
Tällä puliukolla ollut reilun vuoden, ajanut sillä jonkun 60tkm, kokonaiskilsat n. 200tkm.Niin se Teslakysymys... Puliukolla ollut T vajaan vuoden, ajanut sillä noin 10k, kokonaiskilometrit kiesissä 70k.
Ei vikoja ilmennyt.
550hv, kulukee kuulemma ihan mukavasti.
Minä istutin 13 kirsikkapuuta ja oli kolme eri lajiketta, miettinyt kanssa mitä hittoa niillä kirsikoilla tekisi ja oikeastaan ainoa kirsikkapiirakkaa ja viiniä jos tekisi. Yksi kasvaa vielä kotioven vieressä.Meille istuteltiin kirsikkapuu tovi sitten. Katotaan selviääkö nyt ekan talven yli ja/tai täällä pyörivästä jänisarmeijasta. Jälkimmäisiä pitäs ehkä estää tuo viritelty suojaverkko.
Mut ens kesänä voi sit vetää Tom Collinsia omilla kirsikoilla. En keksi hirveästi muutakaan, mihin kirsikoita ite laittas..
ja jääV6 diesel 270hp, ei kulje riittävästi.
On.Autokuumeolisko se siirtyminen sähköön?
Autokuumeolisko se siirtyminen sähköön?
Ei muussa autossa ole oikein mittään järkeä.