Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lauantaina

olis taas vaikka mitä, mutta taitaa vesisade estää liikunnanharrastamisen

senverran hienohelma olen

e. eiku nyt se ei enää ennustakkaa sadetta! olen siis täysin villi&vapaa tekemään mitä lystään #kaurismäki
 
Olin suunnitellut pientä suppisreissua tähän iltapäivään, mutta tuonne vesisateeseen ei kyllä hotsita lähteä. Eikä varsinkaan, kun ipana pitäisi viritellä selkäreppuun siksi aikaa.

Siistiä sisäpuuhaa siis vaan. Ensin hakemaan mini kotiin.
 
Tekisi mieli vähän kaikkea ja myös sitä mokkapalaa mutta silti teen huomenna omenapiirakan.
En ees ole omenapiirakan suuri fani mutta onhan se nyt kerran syksyssä tehtävä.

Aamulla kävin gymin jälkeen suihkussa mutta sähkö ois ilmasta ja sauna kinostelisi, vaikka eilen viimeksi kävin.
Huomenna onkin sopivasti koko päivän ilmaista sähköä kun pitää suikaleita uunittaa, ei ois paremmin voinut mennä kun lihakin vielä -30%.
 
Onneksi huomenna saapuu viikon piristys kahden teräksisen gluteuksen merkeissä.

Tietääkseni olen huomenna ihan vain kotona.

Tiesit väärin. Laitappa penkinlämmitin kolmoselle ja alat pikkuhiljaa suuntaan tänne.

Otan kameran mukaan


Heavy-Breathing-Cat.jpg
 
tekisi mieli toisen imisen läheisyyttä (NAISen)

mutta katsokaapa Minun johtoja, katkaisimella olevan jatkojohfon päässä kaikki huoneistoni viihde

olen aina säästänyt sähköä enkä pidä laitteistoja standby tilassa aivan turhaa noin 20tuntia vuorokaudessa

IMG_6282.jpeg
 
tekisi mieli toisen imisen läheisyyttä (NAISen)

mutta katsokaapa Minun johtoja, katkaisimella olevan jatkojohfon päässä kaikki huoneistoni viihde

olen aina säästänyt sähköä enkä pidä laitteistoja standby tilassa aivan turhaa noin 20tuntia vuorokaudessa

katso liitettä 259580
Laskin nopsaan noin 18 laitetta tuosta omasta viihdekalusteesta, ei mene ihan noin nätiksi vaikka mitä tekisi.
 
-samsung
-denon
-yamaha
-sony
-audiotechnica
Technics x 2
Musical Fidelity
Sony x 2
Western Digital
Samsung
ZTE
TP-Link
Topping
Nedis x 3
Denon
Rotel
SVS
Nintendo
Pari viilennyspuhallinta ja kello - ei merkistä tietoa

Kohta lisäksi Yamaha
 
Pitäs näistä ottaa joku tolkku. Kukahan nää on laittanu 🤪.

katso liitettä 259575
Yotan sähköt näytti suunnilleen tuolta kun ostin kiesin.

Tänään niitä taas selvittelin ja se homma alkaa onneksi olla loppusuoralla, perävaunupistokkeellekin on kaapeli valmiina.

Tänään verstaalla vieraili myös virka-asuinen partio hehe.
Ei liity allekirjoittaneen venekauppoihin.


Taidan keittää kahvia.
 
Oiskohan miehestä jo alle kaks kolmasosaa rasvaa? Kuitenkin 4 vai 5 punttia takana tähän pariin viikkoon.

Tuo vasen rinta / olka kyllä ihmetyttää.. saa ristus 60 kilolla penkkiä kolmea toistoa enempää, kun sippaa vaan totaalisesti tuo vasen puoli.. Joskin kyllä tuo nyt vaikuttais vähän eteenkin päin menevän, kun vaan aktivoi tuota..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom