Doctor feelgood
VIP
Kyllä se siellä putelissa käyttöohjeissa lukee. Olen havainnut. Harvoin itse tulee kyllä käytettyä.vaikutusaika?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se siellä putelissa käyttöohjeissa lukee. Olen havainnut. Harvoin itse tulee kyllä käytettyä.vaikutusaika?
Kumpi tuo on? Spiidi vai Saku?
Kyllä se siellä putelissa käyttöohjeissa lukee. Olen havainnut. Harvoin itse tulee kyllä käytettyä.
Pertti, koska tumma tukka.Kumpi tuo on? Spiidi vai Saku?
Aivan kuten partakarva hiuksesta.Kasvojen iho eroaa päänahasta sen verran, että mukavampi olo kun oikeat aineet.
Kyllä. Riippuu halutusta lopputuloksesta. Ei tää ny niin vaikeeta oo. Kokeilee menemään yritys-erehdys-korjausliike periaatteella.jonkun aikaa voi olla hyvin lyhyt tai hyvin pitkä aika
voi olla myös jotain tuolta väliltä
Voiko peiton alla, makuuhuoneolosuhteissa, harrastaa ornitologiaakin.Nyt peiton alle opiskelemaan lintuja![]()
Jonkinlainen munahaukka sieltä saattaa @Ferya n tapauksessa löytyä.Voiko peiton alla, makuuhuoneolosuhteissa, harrastaa ornitologiaakin.
Nykyaikana kyllä, katsomalla riistainfossa esim lajivideoita. Tän illan teemana sorsalinnut. Videoiden puhe on kyllä todella unettavaa. Tilanne melkein vaatisi jäätelöä.Voiko peiton alla, makuuhuoneolosuhteissa, harrastaa ornitologiaakin.
Kuulostaa siltä, että aamulla on tiedossa suihkua ja lakanapyykkiä...Nykyaikana kyllä, katsomalla riistainfossa esim lajivideoita. Tän illan teemana sorsalinnut. Videoiden puhe on kyllä todella unettavaa. Tilanne melkein vaatisi jäätelöä.
Nykyaikana kyllä, katsomalla riistainfossa esim lajivideoita. Tän illan teemana sorsalinnut. Videoiden puhe on kyllä todella unettavaa. Tilanne melkein vaatisi jäätelöä.
Kyllä. Riippuu halutusta lopputuloksesta. Ei tää ny niin vaikeeta oo. Kokeilee menemään yritys-erehdys-korjausliike periaatteella.
Missä se kamera on????Jep jep.
Sama vika rahikaisella. Torstaista alkaen semmoista pikkaisen huojuvaa oloa mutta nyt aamusta pakko mennä ettei kuuppa leviä.Vielä on nielussa vähän jotain tunnetta mutta pakko vääntää ittesä nyt aamusta gymille, aivan liikaa ollut näitä huilipäiviä ja alkaa tatsi pehmenee.
Tosin ei tässä tehdä maksimi ykkösiä eikä sarjaykkösiä kyykyssä tänään.
Kuivaliha-asiaa!
Leikattiinko se syiden mukaan vai poikki kuten normaalisti? Ihan kuin jossain olisi ollut että niiden mukaan?
Aloitin taas vajaa pari kk sitten ja kerennyt 2x joku flunssa olemaan, mulla on paha kokemus näistä kun joskus loppunut kokonaan sporttailu vastaavaan.Sama vika rahikaisella. Torstaista alkaen semmoista pikkaisen huojuvaa oloa mutta nyt aamusta pakko mennä ettei kuuppa leviä.
Tartteis saada taas rutiiniksi toi tekeminen, sellaiseksi ettei lähtöä edes mieti vaan se kuuluu jokaiseen päivään.