Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se siellä putelissa käyttöohjeissa lukee. Olen havainnut. Harvoin itse tulee kyllä käytettyä.

Minun,maitokaupasta,hankkimissani purnukoissa Miehelle äärinmäisen leväperäiset käyttöohjeet, mm. anna vaikutta jonkun aikaa

jonkun aikaa voi olla hyvin lyhyt tai hyvin pitkä aika

voi olla myös jotain tuolta väliltä
 
Purettiin vähän kaverin tojotan peräkontista osia että saatiin autohäkki mahtumaan sisäpuolelle. Mm joku muovilista siitä alareunasta ja se koukku johon luukku kiinnittyy. Nyt on häkki tukevasti sisällä 🤩

Nyt peiton alle opiskelemaan lintuja 🥴
 
jonkun aikaa voi olla hyvin lyhyt tai hyvin pitkä aika

voi olla myös jotain tuolta väliltä
Kyllä. Riippuu halutusta lopputuloksesta. Ei tää ny niin vaikeeta oo. Kokeilee menemään yritys-erehdys-korjausliike periaatteella.

Kuitenkaan et seuraavalla kerralla muista, kauanko annoit viimeksi vaikuttaa.

Ja kun siinä sivussa kuuntelee vaikka musiikkia ja/tai selaa pakkista, niin kas, vaikutusaika venähti kummasti. Mitä siitä.
 
Nykyaikana kyllä, katsomalla riistainfossa esim lajivideoita. Tän illan teemana sorsalinnut. Videoiden puhe on kyllä todella unettavaa. Tilanne melkein vaatisi jäätelöä.
200.webp
 
Kyllä. Riippuu halutusta lopputuloksesta. Ei tää ny niin vaikeeta oo. Kokeilee menemään yritys-erehdys-korjausliike periaatteella.

mutta mistä tietän, että lopputulos on haluttu?

en nimittäin ainakaan suihkun jälkeen kammatessa ole havaannu mitään eroa vaikuttaako kakasi vai viisi minuuttia

yhtä liukkailta tuntuvat
 
Vielä on nielussa vähän jotain tunnetta mutta pakko vääntää ittesä nyt aamusta gymille, aivan liikaa ollut näitä huilipäiviä ja alkaa tatsi pehmenee.
Tosin ei tässä tehdä maksimi ykkösiä eikä sarjaykkösiä kyykyssä tänään.

Kuivaliha-asiaa!
Leikattiinko se syiden mukaan vai poikki kuten normaalisti? Ihan kuin jossain olisi ollut että niiden mukaan?
 
Vielä on nielussa vähän jotain tunnetta mutta pakko vääntää ittesä nyt aamusta gymille, aivan liikaa ollut näitä huilipäiviä ja alkaa tatsi pehmenee.
Tosin ei tässä tehdä maksimi ykkösiä eikä sarjaykkösiä kyykyssä tänään.

Kuivaliha-asiaa!
Leikattiinko se syiden mukaan vai poikki kuten normaalisti? Ihan kuin jossain olisi ollut että niiden mukaan?
Sama vika rahikaisella. Torstaista alkaen semmoista pikkaisen huojuvaa oloa mutta nyt aamusta pakko mennä ettei kuuppa leviä.
 
Sama vika rahikaisella. Torstaista alkaen semmoista pikkaisen huojuvaa oloa mutta nyt aamusta pakko mennä ettei kuuppa leviä.
Aloitin taas vajaa pari kk sitten ja kerennyt 2x joku flunssa olemaan, mulla on paha kokemus näistä kun joskus loppunut kokonaan sporttailu vastaavaan.
Tartteis saada taas rutiiniksi toi tekeminen, sellaiseksi ettei lähtöä edes mieti vaan se kuuluu jokaiseen päivään.
 
Tartteis saada taas rutiiniksi toi tekeminen, sellaiseksi ettei lähtöä edes mieti vaan se kuuluu jokaiseen päivään.

Minulla ainakin tuo toteutuu jo sen tähären, kun mitäs sitä kotona tekisi?

eikä #paikkakunnalla joka arki-ehtooksi muutakaan ajankulua keksi kun kuntoilusalijumppaa
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom