Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Hoitoainetta voi käyttää myös parrassa, niin tulee pehmoinen parta. ☝️

poster,504x498,f8f8f8-pad,600x600,f8f8f8.jpg

Minä Jumal reitä käytän
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minua kyllä hävettää keskivahvasti ostaa hoitoainetta, tukkanhoitoainetta

(tänään ostin elmäni kolmanne purnukan, eiku neljäshän se on jo!

yhtää kun en tiiä kuinka usein ja kuinka paljon sitä kuuluu käyttää

ja kauanko pitää antaa vaikuttaa, vaikuttavan aineen)

mutta ei likikään niin paljon mitä retonkien ostaminen hävettää

onnekis ei tarvi ostella
Oon ostellu kortonkeja, päältä kaljuna, sivuilta millin sänkisenä, ja pienellä leukaparralla shampoita, hoitoaineita ja kaikenmaailman hiusnaamioita (tytölle, listan mukaan, itekseni olin kaupassa), harmaapartaisena tositummanruskeaa hiusväriä, eksille ja tytölle tamppaksia ja pitkiä viinereitä, eiku mitä terveellisiä siteitä, ja vaikka ja mitä. Kertaakaan ei oo kyllä käyny mielessä, että hävetä pitäis.

Mites, ku ostat vessapaperia, hävettääkö ku muut saa tietää, että SINÄKIN käyt paskalla?

Tai talouspaperia, varmaan kaikki ajattelee, että runkkari kummiski...
 
20vuotiaana kun ostin ensimmäisiä kertoja keskiolutta maitokaupasta niin seki hävetti
 
ja minun ero sinuun on se, että ostoksistani paljastuu välittömästi poikamiehisyys

siihen maito, maksalaatikko, ruisleipä hihnalle kun lyyään joku epäilyttävä tuote niin hävettäähän se
 
voi veljet! lavvantain 69silimän GAYkalla eräs naaras-sukupuolinen oli tullu #läsnä aivan vaan Jyrkin hiuksien tähären

ovat kuulemma niin hienot
Nonni, taas se on siellä naisia vokotellu, jutellen. Alkaa näkyä jo pahasti läpi tää pakkisroolin veto. Lipsuu niinku instassa sukulaisille.
 
onni, taas se on siellä naisia vokotellu, jutellen.

mitäs vilkutti mulle, pitihän sitä jo pelkästä kohteliasuudesta käydä tervehtimässä

ja oli pakottanut poikaystävänsä mukaansa vaikka häntää silimät ei pätkäkään kinostanut
 
nolotti mennä ostamaan kortsuja ekan kerran
Sillon teininä. No juu, ehkä vähä nolotti. Eikä ollu itsepalvelukassoja ysärillä. Eikä kaupatkaan auki niinku nykyään, pakko oli käyä polkupyörällä siinä lähi-ärrällä, josta yleensä osti vain karkkia ja limpparia.

Mutta hävettäny ei.

Ennemminki tuli miehekäs olo, heti silloin kun seteli oli asiallisen viileästi siirtyny kädestä toiseen.
 
ja minun ero sinuun on se, että ostoksistani paljastuu välittömästi poikamiehisyys
Kasipäkki kaljaa, sipsipussi, dippi ja ranskankerma, sekä Garnier Fructis Glowing Lenghts pineapple hair food (with lipid supplement) 3-in-1 hair mask for long, dull hair. Lauantai-iltana.

Ja juu, kävin lunttaamassa kylppäristä.
 
Hoitoainetta voi käyttää myös parrassa, niin tulee pehmoinen parta. ☝️

poster,504x498,f8f8f8-pad,600x600,f8f8f8.jpg
Voin muutaman kymmenen vuoden kokemuksella kertoa, että nykyään kun parralle on sitä varten tehtyjä shampoita ja hoitoaineita, niin ehdottomasti ennemmin niitä parran pesuun.

Kasvojen iho eroaa päänahasta sen verran, että mukavampi olo kun oikeat aineet.

Sitten odotellaan perinteisiä ”miehet pesee päästä hampaisiin tervasaippualla ja ranteessa on ruista” viisauksia. (Paitsi ei niitä tässä ketjussa oikein tule, koska sivistynyttä porukkaa)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom