vokot
asiallista keskustelua, Onely
Hoitoainetta voi käyttää myös parrassa, niin tulee pehmoinen parta.
![]()
Minä Jumal reitä käytän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hoitoainetta voi käyttää myös parrassa, niin tulee pehmoinen parta.
![]()
Aattelin ite iltapalaksi vähän ehkä jäätelöä. Tai sipsiä. Tai pikkaisen molempia.#massiiviplöcöolo
Onko De Buyer?
Oon ostellu kortonkeja, päältä kaljuna, sivuilta millin sänkisenä, ja pienellä leukaparralla shampoita, hoitoaineita ja kaikenmaailman hiusnaamioita (tytölle, listan mukaan, itekseni olin kaupassa), harmaapartaisena tositummanruskeaa hiusväriä, eksille ja tytölle tamppaksia ja pitkiä viinereitä, eiku mitä terveellisiä siteitä, ja vaikka ja mitä. Kertaakaan ei oo kyllä käyny mielessä, että hävetä pitäis.Minua kyllä hävettää keskivahvasti ostaa hoitoainetta, tukkanhoitoainetta
(tänään ostin elmäni kolmanne purnukan, eiku neljäshän se on jo!
yhtää kun en tiiä kuinka usein ja kuinka paljon sitä kuuluu käyttää
ja kauanko pitää antaa vaikuttaa, vaikuttavan aineen)
mutta ei likikään niin paljon mitä retonkien ostaminen hävettää
onnekis ei tarvi ostella
Tai talouspaperia
Tai partaöljyä.Hoitoainetta voi käyttää myös parrassa, niin tulee pehmoinen parta.
![]()
Onko De Buyer?
Nonni, taas se on siellä naisia vokotellu, jutellen. Alkaa näkyä jo pahasti läpi tää pakkisroolin veto. Lipsuu niinku instassa sukulaisille.voi veljet! lavvantain 69silimän GAYkalla eräs naaras-sukupuolinen oli tullu #läsnä aivan vaan Jyrkin hiuksien tähären
ovat kuulemma niin hienot
onni, taas se on siellä naisia vokotellu, jutellen.
Sillon teininä. No juu, ehkä vähä nolotti. Eikä ollu itsepalvelukassoja ysärillä. Eikä kaupatkaan auki niinku nykyään, pakko oli käyä polkupyörällä siinä lähi-ärrällä, josta yleensä osti vain karkkia ja limpparia.nolotti mennä ostamaan kortsuja ekan kerran
Pertti Keinonen.
Kasipäkki kaljaa, sipsipussi, dippi ja ranskankerma, sekä Garnier Fructis Glowing Lenghts pineapple hair food (with lipid supplement) 3-in-1 hair mask for long, dull hair. Lauantai-iltana.ja minun ero sinuun on se, että ostoksistani paljastuu välittömästi poikamiehisyys
Voin muutaman kymmenen vuoden kokemuksella kertoa, että nykyään kun parralle on sitä varten tehtyjä shampoita ja hoitoaineita, niin ehdottomasti ennemmin niitä parran pesuun.Hoitoainetta voi käyttää myös parrassa, niin tulee pehmoinen parta.
![]()
Kumpi tuo on? Spiidi vai Saku?sairaan nopee!