Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Haluaisin joskus nähdä laskun kautta lopputuleman näistä projekteista, joihin otetaan koodarit / tekijät jostain halpamaista.

Kuuleman mukaan jonkun halpamaan koodarinkin kun ottaa, niin joo, se on paljon halvempi kuin kotimainen kaveri, mutta kääntöpuolena sille pitää olla kristallinkirkas ja yksinkertainen speksi, että tulee mitä pitää ja sit joku joutuu kuitenkin käyttämään tuon speksaamisajan täällä Suomessa. Plus jonkun kotimaisen oltava kattomassa koko ajan perään, että homma toimii.

Että mitä tuolla kuviolla oikeasti sit säästetään..

onpa taas oppimiskokemus, jossa seuraavalla kerralla osaan kysyä toimittajan projektitiimistä näitä asioita. Edellinen systeemi oli samaisen toimittajan puolelta todella helpoksi tehty ja rautaisia ammattilaisia, joiden kanssa asioitiin suomeksi. En osannut tällaista siis edes ajatella, että nyt tätä toista palikkaa hoidetaan halpamaasta... Kovasti sinne pitäisi kaikkea toimittaa, vaan eivät ole laittaneet speksejä tarkemmin vieläkään, että mitä siis tarvitaan ja missä muodossa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaadettavan pihapuun juurella röykkiö isoja kiviä.

Nettikirpparille ilmoitus SISUSTUSKIVIÄ.

20231005_132048.jpg

Iltapäivän herkkuhetkeen: oliiveja ja oliivijuustoa! Vain Estrella Galicia puuttuu.
Täytyykö tässä nyt lähteä Kaivuriin...
 
Alan tekemään Zen kiviasetelmia! Ajattelin kyllä pyytää paljon kovempaa hintaa.
 
Alan tekemään Zen kiviasetelmia! Ajattelin kyllä pyytää paljon kovempaa hintaa.

Kerrot vielä, kuinka kivet paransivat appiukon vatsahaavan, lapseton serkku odottaa nyt kaksosia ja itsellesi on avautunut korkeampi tietoisuus universaalista energiasta ja voit siksi kaukoparantaa sairaita ja kärsiviä 💙

Minulla on yksi tuttava, joka ostaisi näillä myyntipuheilla kaikki kiviasetelmasi.

Viikonloppuna oli käsityö- ja hyvinvointimessut paikkakunnalla. Siellä oli kaksi selvännäkijää/meediota. Eikä siinä vielä kaikki! Vaan heillä oli maksavia asiakkaita 😳

Minä ostin vaan nätin trikoopipon äiskälle, kun siltä on hiukset lähteneet syöpähoitojen takia.
 
6 säkillistä koivuhalkoja heitelty liiteriin, 4 jäljellä jotta pääsee 12 heittokuution päivätavoitteeseen.
 
Kyllä mä niin mieleni pahoitin kun en saa enää tänään lähettää kuvia iso-D:lle.
Onko siinä jotain pahaa lähettää todistusaineistoa kun istuu iltapäiväkahvilla terassilla?? 🤷
 
Omenakaurapaistos
Ah, eikös tämä ole sama asia kuin omenahyve?

Palataan vuoteen 1975, Leppäsuon lastentarhaan meklun varrella. Jälkkärinä omenahyvettä, josta en todellakaan pitänyt, vaikka muuten olin ja olen melko täysin kaikkiruokainen.

Tuohon aikaan kasvatettiin lapset vielä kunnolla, eli pöydästä ei noustu edes tarhaikäisenä, ennen kuin ruoka oli syöty. Istuin siinä sitten yksin kun muut olivat jo päiväunilla. Lopulta pakotin itseni syömään lusikallisen ja saman tien koko lounas paluupostissa pöydälle.

En muuten syö tuota hyvettä edelleenkään, aikaa tuosta on kuitenkin vasta 48 vuotta.
 
Ah, eikös tämä ole sama asia kuin omenahyve?

Palataan vuoteen 1975, Leppäsuon lastentarhaan meklun varrella. Jälkkärinä omenahyvettä, josta en todellakaan pitänyt, vaikka muuten olin ja olen melko täysin kaikkiruokainen.

Tuohon aikaan kasvatettiin lapset vielä kunnolla, eli pöydästä ei noustu edes tarhaikäisenä, ennen kuin ruoka oli syöty. Istuin siinä sitten yksin kun muut olivat jo päiväunilla. Lopulta pakotin itseni syömään lusikallisen ja saman tien koko lounas paluupostissa pöydälle.

En muuten syö tuota hyvettä edelleenkään, aikaa tuosta on kuitenkin vasta 48 vuotta.
En ole kuullut omenahyveestä, mutta piti googlettaa niin on joo samaa.

Mulla oli sama suklaamannapuuron ja mustan makkaran kanssa. Mustaa makkaraa voin nykyään syödä, mutta suklaamannapuuro maistuu siltä miltä näyttää. Omana kouluaikana oli vielä kanssa vanhan ajan opettajia, joiden valvonnan alla sai kanssa istua ruokapöydässä tappiin asti, katsellen ikkunasta kun muut leikkivät välitunnilla.

Yksi vanha opettaja demonstroi kerran miten hänen kansakoulu aikoinaan näpäytettiin karttakepillä sormille kurittomia lapsia. Sen verran tilannetajuinen kuitenkin oli, että ei nyt onneksi ihan sormille lyönyt meitä vaan napautti lujaa pulpetin kanteen.
 
Mistäpäin maata nämä pitäisi löytyä jotta etäisyys olisi järkevä?

Tosin suurin kuluerä lienee tässä tapauksessa jumalattomat konsulttipalkkiot.
Yleensä tämän kaltaisissa tapauksissa konsultointipalkkiot suoritetaan IVA-oluella joka on tuotu Virosta. Siiderillä en ala maksamaan, joten mahdolliseksi valuutuksi jää konjakki tai a-tarvikkeet.

Kivien loppusijoituspaikka on Kaakkois-Suomessa itärajan lähellä. Vuosistani erikoisliikemiehenä on aikaa, mutta epämääräiset toimitusjärjestelyt ja maksutavat onnistuvat edelleen vanhalla rutiinilla, joten ihan naapurissa ei tarvitse olla.

Enää tarvitaan määrä, koko- ja hintaluokka sekä sijainti, näistä voisi jatkaa ei-julkisesti.
 
Back
Ylös Bottom