Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko palstalla playstation guruja? Yhdistin eilen Ps4 ohjaimen läppäriin, koitin sitten myöhemmin yhdistää ohjainta takaisin konsoliin, mutta ei jostain syystä yhdistä. Ohjain resetoitu, konsolistakin otettu virrat pois päältä, käynnistetty uudelleen ja yritetty yhdistää ohjainta konsoliin usb kaapelilla. Mikään ei toimi, aikaisemmin toiminut ongelmitta.
Kokeile poistaa laitepariyhteys läppäristä ja resetoi vielä kerran.
 
Itellä on selvitettävänä, että miten tuohon uuteen pöytäkoneeseen pitää kytkeä Xbox-ohjain, että futaa ilman piuhaa..

Jos joku tietää, niin tarviiko se jonkun erillisen donglen tmv.? Vai pitäskö tuon pelata esim. bluetoothilla?
 
Itellä on selvitettävänä, että miten tuohon uuteen pöytäkoneeseen pitää kytkeä Xbox-ohjain, että futaa ilman piuhaa..

Jos joku tietää, niin tarviiko se jonkun erillisen donglen tmv.? Vai pitäskö tuon pelata esim. bluetoothilla?
Riippuen mallista niin joo, dongle saattaa tulla tarpeeseen. Tsekkaa se ohjaimen manuaali PDF netistä, veikkaan et sulla sama kuin omassa ohjaimessa aikanaan.
 
Kaadettavan pihapuun juurella röykkiö isoja kiviä. Johonkin ne pitäisi hukata. Mikähän virallinen oikea vastaus että minne viedä?
Maankaatopaikka olisi toki ihan virallinen mutta onhan kierrätysasemilla ainakin joissa betonille ja kiville myös omat lavat.

Itse laitoin paikalliseen facen osto&myynti ryhmään ilmoituksen vähän käytetyistä kivistä joita ei valmisteta enää.
Ketään ei kyllä valitettavasti kiinnostanut, oli kyllä sen kokoisia että ois tarvinnut kaivinkoneen ja kuorma-auton.
 
Maankaatopaikka olisi toki ihan virallinen mutta onhan kierrätysasemilla ainakin joissa betonille ja kiville myös omat lavat.

Itse laitoin paikalliseen facen osto&myynti ryhmään ilmoituksen vähän käytetyistä kivistä joita ei valmisteta enää.
Ketään ei kyllä valitettavasti kiinnostanut, oli kyllä sen kokoisia että ois tarvinnut kaivinkoneen ja kuorma-auton.
Hitto kun löytyisi jostain vanhoja navettakiviä. Tarvetta olisi ainakin nuppikuormalliselle.
 
Mahdollisimman vähän, tietenkin. Sijaintihan niissä määrittää aika pitkälti kannattaako noutaa, vaikka melko korruptoituneilla hinnoilla rahdin saankin.
Mistäpäin maata nämä pitäisi löytyä jotta etäisyys olisi järkevä?

Tosin suurin kuluerä lienee tässä tapauksessa jumalattomat konsulttipalkkiot.
 
Nyt täällä hierotaan jo kivistä kauppaa. Hyvä! Jatkakaa!

Ja se mankka on mankka, vaikka käyttääkin kompaktikasettia (miksi se muuten sanotaan oikein c-kasetti mutta compact disk sanotaan cd-levy?), koska samaan nauhan magnetointiin sekin perustuu. Kuten myös videonauhurit.
 
Ja se mankka on mankka, vaikka käyttääkin kompaktikasettia (miksi se muuten sanotaan oikein c-kasetti mutta compact disk sanotaan cd-levy?), koska samaan nauhan magnetointiin sekin perustuu. Kuten myös videonauhurit.
Tuolla logiikalla videonauhurikin on mankka?

Mutta tosiaan c-levyhän se pitäisi olla - tulee joskus käytettyä.
 
Minulla olisi tarve puu/terassilaatoille!
Mun tekis mieli heivata sellaiset takapihalta, siellä ois betonilaatat alla. En oo oikein koskaan tykännyt niistä kun huojuu ja heiluu aina.
Tosin oikeasti haluaisin komposhittiä koko takapihan alueen, ei vaan raaski kun maksaa setelirahaa.
 
Mun tekis mieli heivata sellaiset takapihalta, siellä ois betonilaatat alla. En oo oikein koskaan tykännyt niistä kun huojuu ja heiluu aina.
Tosin oikeasti haluaisin komposhittiä koko takapihan alueen, ei vaan raaski kun maksaa setelirahaa.
Älä nyt rupea vielä mitään tekemään, korkeintaan ne puulaatat pois 🤭
 
Minulla olisi tarve puu/terassilaatoille!
download-2.jpeg

/
download-3.jpeg
images-10.jpeg

Hmm... 🤔
 
Back
Ylös Bottom