Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Poika sai yleislääkärinä torin laidalla kahdessa viikossa nettona 1,2 kertaa mun kk-neton, kuukaudessa nettona 1,3 kertaa mun kk-bruton, vaikka itsekin kuulun siihen parhaiten palkattuun kymmenekseen. Toki hänellä ei vero% ole kauhean korkea, kun ekat 6kk meni vielä intissä.

Toki nyt nauttii sotepalkkaa terveyskeskuksessa, siellä ei tollasiin lukuihin päästä.
Joo, kyllähän sitä joskus opiskeluaikoina sai aika hyvät nettokuukausipalkat kun vero% oli about 0. Muistan kun ~15.1 tuli joulukuun palkat...koko vuoden opintotuen tulorajat paukkui samantien.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään on kansainvälinen Eläinten päivä. Meillä on mirrin päivä ihan aina 🤍

20231004_154234.jpg
 
yeah

pelkkiä viiksiä usea nainen kehui, partaa ei yksikään

erityismaininnaksi lasken tämän: naaras tuli kapakassa viereen istumaan ja aloitti "olet varmaan kyllästymmiseen asti kuullut kehuja viiksistäsi, mutta minunu on pakko silti kehua niitä"
Taannoin vuosia sitten kuppilassa kuultua "oNpa sulla komea parta, saako sitä koittaa?" Ja sitte "oNpa se karhea" johon oli ihan pakko nakata "niiNpä, aattelepa miltä se tuntuis sun reisien välissä..." Hän jäi aattelemaan, minä menin kotiin, koska olin sillä hetkellä suhteessa.
 
Kattelin jonkun uuden saw elokuvan railerin.

......Sanokaa vaikka kukkahatuksi, mutta joku raja vois olla, kuinka pimahtanutta materiaalia pitää teattereihin tunkea.
On vähän lopahtanut mielenkiinto kauhu genreen. Katsoin, että myös manaajasta tehdään elokuva.
 
Kun meikäläinen voittaa lotossa
Minulla on vaimotuksen kanssa luettelo eläimistä, joita pihaan ilmestyy lottovoiton jälkeen. Tällä hetkellä siinä on 12 lajia, tai osittain saman lajin rotuja. Sitten pitää tietysti ostaa vähän maa-alueita lähistöltä, että niillä on tilaa temmeltää, mutta muuten ei tarvitsisikaan kuin pontikkapannun ja sahtikuurnan, että ihmisten ilmoille ei enää tarvitsisi lähteä edes Alkoon asti kun ruoatkin voi nykyään tilata kotiin, mitä vapaaherrana ei saisi kasvimaalta tai lähimetsästä.
 
Back
Ylös Bottom