Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitsin hitsi.

Olin henkisesti valmis hakemaan vaimon kaupasta, mutta ne onkin jo loppu. Taas jäin rannalle ruikuttamaan.
 
Täällä kotiuduttiin juuri samoista hommista. Oikea kumpare löytyi vasta valoisassa. Metso piileksi harvassa petäjikössä, jossa ei mitään näkösuojaa ukolle. Erävoitto metsolle siis. Ukrainan sota sataa muuten metsälintujen laariin. Mulla on enää 1 kpl patruunoita jäljellä eikä pientä nallia löydy mistään. Kaikkea muuta olisi omassa kaapissa paitsi pieniä nalleja. Parempi ampua tarkasti. 🧐
Minulla on ryöstöhinnalla ostettua pientä nallia muutama sata jäljellä, mutta jos maantieteellinen alue ei osu kaakkoon niin tavarantoimitus menisi hankalaksi.

Mehto oli tänään niin juonikkaalla päällä ettei näyttäytynyt ollenkaan. Muutama onnettoman pieni teeri tyrkytti itseään ammuttavaksi mutta ne ei tänään kiinnostanut. Metsäreissun perään reilu tunti järvellä tuotti neljä kuhaa ja ahvenen.
 
Ei ole halpaa työ/salireissut. Pitää vetää kaloreita ihan Laardina, että jaksaa kävellä. Alkukustannus toki matalahko.
 
Pitäisi imuroida, toisaalta tiistaina pitäisi olla siistiä niin hyvä syy jättää no vaikka tiistaille se.

Olin mainonnan uhri ja ostin telkassa mainostettua kanaa jossa kastike erikseen mukana, oli ihan jeppistä.
Nyt tekis taas mieli jotain herkkua, tässä nyt mietin laittasko junnun kauppaan hakemaan jäätelöä vai koittaisko vaan selvitä. Tosin jos on kipeä olo niin eikö silloin suositella suorastaan herkkuja? Tai no kipeä ja kipeä mutta ei ihan tervekkään, ehkä puoli pakettia Rocky Roadia häätäis pöpön?
 
Pitäisi imuroida, toisaalta tiistaina pitäisi olla siistiä niin hyvä syy jättää no vaikka tiistaille se.

Olin mainonnan uhri ja ostin telkassa mainostettua kanaa jossa kastike erikseen mukana, oli ihan jeppistä.
Nyt tekis taas mieli jotain herkkua, tässä nyt mietin laittasko junnun kauppaan hakemaan jäätelöä vai koittaisko vaan selvitä. Tosin jos on kipeä olo niin eikö silloin suositella suorastaan herkkuja? Tai no kipeä ja kipeä mutta ei ihan tervekkään, ehkä puoli pakettia Rocky Roadia häätäis pöpön?

Eikös hieman kipeään oloon suositus ole rommitoti?
 
Back
Ylös Bottom