Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiukka aamupäivä. Vormula, heti perään sumon viimeinen päivä.

Jostain syystä perinteeksi muodostunut Suzukan GP:n aamun överiaamupala. Croissanttia, munakokkelia, pekonia, belgialaisia voffeleita tykötarpeineen. #lihavaolo #saattaatullagymillähikiki
 
Nyt kun on joutunut ajelemaan tuolla bensarosvolla niin herranen aika miten kallista on ajaa bensalla. Taas saa tankata kun pitää Seinäjoelle ajella. Just muutama päivä sitten tankkasin 80 eurolla. Tässähän loppuu rahat pian
 
Aamukahvin jälkeen leikkimään metson kanssa kuurupiiloa. Eilen metso voitti vaikka käväisi jo ristikossa.
Täällä kotiuduttiin juuri samoista hommista. Oikea kumpare löytyi vasta valoisassa. Metso piileksi harvassa petäjikössä, jossa ei mitään näkösuojaa ukolle. Erävoitto metsolle siis. Ukrainan sota sataa muuten metsälintujen laariin. Mulla on enää 1 kpl patruunoita jäljellä eikä pientä nallia löydy mistään. Kaikkea muuta olisi omassa kaapissa paitsi pieniä nalleja. Parempi ampua tarkasti. 🧐
 
Kuinkas pätevä keskimääräinen fysiatri on keskimääräiseen fysioterapeuttiin verraten? Nyt on 7 fyssaria vuorollaan ihmetelly mun vaivoja eikä kukaan oo saanu hommaa valmiiks asti, seuraavana ajattelin fysiatria.

Edit. Toki pari väitetysti hyvääkin fyssaria tässä on tullu masennettua.
 
Nyt kun on joutunut ajelemaan tuolla bensarosvolla niin herranen aika miten kallista on ajaa bensalla. Taas saa tankata kun pitää Seinäjoelle ajella. Just muutama päivä sitten tankkasin 80 eurolla. Tässähän loppuu rahat pian
Itte niin puo auki ettei pysty ajaa muulla ku sähköllä.
 
Itte niin puo auki ettei pysty ajaa muulla ku sähköllä.
No mulla on sama tilanne, ei oo varaa ajaa kun sähköllä. Mietin että miten tiukkaa on niillä joilla lapsia, kun ruoka on kallistunut, sähkö on kallista ja sitten vielä se bensa-auto. Ihmekään kun ihmisiltä on rahat loppu.
 
Kuinkas pätevä keskimääräinen fysiatri on keskimääräiseen fysioterapeuttiin verraten? Nyt on 7 fyssaria vuorollaan ihmetelly mun vaivoja eikä kukaan oo saanu hommaa valmiiks asti, seuraavana ajattelin fysiatria.

Edit. Toki pari väitetysti hyvääkin fyssaria tässä on tullu masennettua.

Seuraava osoite on pällitohtori.
 
No mulla on sama tilanne, ei oo varaa ajaa kun sähköllä. Mietin että miten tiukkaa on niillä joilla lapsia, kun ruoka on kallistunut, sähkö on kallista ja sitten vielä se bensa-auto. Ihmekään kun ihmisiltä on rahat loppu.
Meillä kaksi bensa-autoa😂 Työmatkaa rapiat 60km/päivä. Kyllähän sitä bensaan menee melkoisesti rahaa nykyään. Aika kallista alkaa olla eläminen tässä onnellisten lottovoittajien maassa🤔
 
Kyllä ei oo varaa ajaa, ku fossiilisilla polttoaineilla. Mistä nämä mainitsemasi tyypit yhtäkkiä repasis kymppitonneja irtonaista sijoittaakseen niinkin huonoon investointiin ku uuteen autoon?
Sama. Taidanpa hankkia seuraavaksi dieselin. Mitä käytettyjä katsellut niin bensakoneella olevat noin 10k€ kalliimpia. Erotuksella maksaa jo kummasti diesel veroa. Diesel samoissa hinnoissa kuin bensa, mutta vähemmällä kulutuksella dieselillä pääsee
 
Työt on onneksi valittu taloudessamme niin, että käytännössä aivan kaikki ajot mitä tulee meidän bensa ja diiseliautoilla, tuottavat ne verotonta rahaa bruttona joko 0,53€/km tai sit ne vähennetään verotuksessa 0,30€/km.

Valintoja ystävät hyvät.
 
Viimeksi muokattu:
Työt on onneksi valittu niin taloudessamme niin, että käytännössä aivan kaikki ajot mitä tulee meidän bensa ja diiseliautoilla, tuottavat ne verotonta rahaa bruttona joko 0,53€/km tai sit ne vähennetään verotuksessa 0,30€/km.

Valintoja ystävät hyvät.
Vähennyksiin kilsat minullakin menee Omavastuu taitaa nousta taas 250€
 
Back
Ylös Bottom