Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt muuten @Kajsna tai joku voisi kirjoittaa vokotille jotain vähän tukevampaa tablettia, alkaa jutut olla sen verran sakeita.

pistä esimerkki, välittömästi, hienommasta: henkilöautosta(ei tavarankuljetus eikä maasto) (henkilöautoilen siis aina yksin, tavaraa ei kyydissäni milloinkaan ole)

ja: onely ulkonäkö ratkaisee, ja se hinta minkä on valmis kiinnittämään henkilöautoiluharrastukseen
 
IMG_9690.jpeg


Oon ajellu tällä. Katseita ainakin kerää 😅
 
Kaikki kanssakulkijat harmittaa yhtä paljon ajoneuvon maalaisuudesta riippumatta. Paitsi saabistit. Tietääpä, että jollain menee huonommin kuin itsellä

Minä en oo havainnut omalla kohdalla että olisi jotenkin muut autoilijat käyttäyneet mulkusti on sitten auto mikä hyvä, ellei raskasta kalustoa lasketa mukaan.
Varmaan johtuu siitä kun ite oon niin mulukku.

En muista nähneeni otsikoita, joissa mainitaan vaikkapa Renault tai Kia. Sen sijaan Audi tai BMW kyllä ympätään mukaan, jos on sellaisella joku hölmöillyt.
 
En muista nähneeni otsikoita, joissa mainitaan vaikkapa Renault tai Kia. Sen sijaan Audi tai BMW kyllä ympätään mukaan, jos on sellaisella joku hölmöillyt.
Tai merssu. "Premium" merkeistä kirjoittaminen on mediaseksikkäämpää. Kovin montaa ei kiinnosta mikäli Tero-maija ajaa nissanilla lepikkoon, mutta mikäli audi ajetaan metsähallituksen puolelle on se sensaatiouutinen.

Jos taas olisi kyseessä ns parempi datsuni tai tojota niin otsikkoon lisättäisiin joku mukahauskahieno sana kuten "hurja" "mötkö" "öky" jne.
Edelleen jos pasi-niina törttöilee nissan sunnylla=ei ylitä uutiskynnystä, kun taas samaan aikaan Pirjo-antti ajaa hurjalla öky nissan gtr:lla hölmösti=sensaatiouutinen koska vöyrinpi datsuni.

Klikkiotsikot=paskaa
 
vw cc:tä katselin pitkään, mutta ei tullunna sopivaa eteen että olisi voinut harkita

kerran oli jo muuten hyvä, mutta väri oli aivan väärä
 
Minä en oo havainnut omalla kohdalla että olisi jotenkin muut autoilijat käyttäyneet mulkusti on sitten auto mikä hyvä, ellei raskasta kalustoa lasketa mukaan.
Varmaan johtuu siitä kun ite oon niin mulukku.
Nainen Mersun ratissa ohittamassa miestä, niin johan löytyy mulkkuja. Vaikka ohittaa 160 km/h niin ohi ei päästetä vaikka on pitkään ajanut edessä alle 100 km/h
 
Tai merssu. "Premium" merkeistä kirjoittaminen on mediaseksikkäämpää. Kovin montaa ei kiinnosta mikäli Tero-maija ajaa nissanilla lepikkoon, mutta mikäli audi ajetaan metsähallituksen puolelle on se sensaatiouutinen.

Jos taas olisi kyseessä ns parempi datsuni tai tojota niin otsikkoon lisättäisiin joku mukahauskahieno sana kuten "hurja" "mötkö" "öky" jne.
Edelleen jos pasi-niina törttöilee nissan sunnylla=ei ylitä uutiskynnystä, kun taas samaan aikaan Pirjo-antti ajaa hurjalla öky nissan gtr:lla hölmösti=sensaatiouutinen koska vöyrinpi datsuni.

Klikkiotsikot=paskaa

Niin. Kuumentaa myös yleisesti enemmän tunteita ajella (vanhalla) Audin maasturilla kuin vaikka pakkauudella Skodalla, jonka hinta on yli kolminkertainen ensimmäiseen verrattuna. Vaikea nähdä, että autosta noustaisiin keskarit pystyssä huutamaan, että "painu nyt ämmä vittuun siitä sillä Sorsalla! kuka helvetti oikein luulet olevasi?!" 🤷‍♀️ Pääsin johonkin videollekin siinä.

Nainen Mersun ratissa ohittamassa miestä, niin johan löytyy mulkkuja. Vaikka ohittaa 160 km/h niin ohi ei päästetä vaikka on pitkään ajanut edessä alle 100 km/h

Joojep. Onneksi sentään nyt alan olla vanha lihava ämmä enkä nuori nainen, koska se oli pahinta myrkkyä se.
 
laskin, yhtä kallis vakuutus on bemariin ku merssuun
 
Seuraava auto voiskin olla joku mahdollisimman karvalakki Kia tai vastaava, etenkin jos ja ehkä kun on oma eikä firman auto.
 
Nainen Mersun ratissa ohittamassa miestä, niin johan löytyy mulkkuja. Vaikka ohittaa 160 km/h niin ohi ei päästetä vaikka on pitkään ajanut edessä alle 100 km/h
Riittää ihan vaan sopiva automerkkikin sukupuolesta huolimatta. Kova paikka oli kerran volvomiehelle kun renault clio posotti juurikin sitä 160km/h vauhtia (mittarin mukaan) lahden tiellä. Ohihan se sieltä sitten tunki kun kävi niin egon päälle pikku kinnerin ajo. 🤣 🤣 🤣
 
miettikää, kuntit, kun sormustimeni ei tiedä etes kuntoilusaliharrastuksestani yhtikäs miään kun olen sielä aina täysin sinkkuna ilman sormusta missään sormessa!

ja silti, ilaman kuntoilusalisuoritteita, tänävuonna 88 piipahdusta, sanoo näin

IMG_5769.PNG
 
Back
Ylös Bottom